Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از کرمان، رییس دادگاه عمومی شهرستان فاریاب خطاب به افرادی که طی چند سال گذشته با ایجاد مزاحمت مانع از ورود آب آشامیدنی سالم به برخی روستاهای محروم می‌شدند هشدار داد وگفت: دستگاه قضایی با قاطعیت وبدون اغماض با افراد و مسئولانی که با کم کاری باعت تضییع حقوق شهروندان شوند برخورد خواهد کرد

مهدی اکبری اظهار داشت: طبق نظر  اعضای شورای تامین فاریاب، بایستی در کوتاه ترین زمان ممکن ،مشکل آب آشامیدنی روستاهای این شهرستان برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مردم این مناطق محروم سال‌ها از آب شور وغیربهداشتی وغیرقابل مصرف استفاده می‌کردند که منجر به مهاجرت تعداد زیادی از روستایان به شهرها شده بود.

وی گفت: با توجه به شور بودن آب آشامیدنی روستاهای فوق الذکر اعضای شورای تامین در مصوبه این شورا بر حفر بدون وقفه چاه آب آشامیدنی در محل پیشنهای و مورد تایید کارشناسان مطالعات و ژئوفیزیک استان تاکید کردند.

شایان ذکر است صبح روز گذشته 27/09/96آقای اکبری،رییس دادگاه عمومی شهرستان فاریاب  به همراه اعضای شورای تامین شهرستان و  جمعی از مسئولان محلی از روستای سبزان، مقرب و پشموکی از توابع شهرستان فاریاب بازدید بعمل آوردند که در پایان مقام قضائی دستور به حفر  چاه آب آشامیدنی روستاهای سبزان ،مقرب و پشموکی در کوتاه ترین زمان ممکن داده بود و اداره آب وفاضلاب روستایی شهرستان را  موظف نموده بود،تا ظرف 24ساعت آینده نسبت به حفاری وحل مشکل آب شرب مردم اقدام نماید.

قابل ذکر است مشابه این اقدام نیز از سوی دادستان عمومی وانقلاب شهرستان جیرفت در روستای باغباغوئیه صورت پذیرفته بود

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۷۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج

جواد نژادی گفت: مرکز معاینه فنی در شهرستان کهنوج با مساحت ۵ هزار متر مربع در حال احداث می باشد.

وی از مرکز معاینه فنی جیرفت به عنوان تنها مرکز معاینه فنی ماشین آلات سنگین در جنوب کرمان نام برد و افزود: با هدف دسترسی راحت تر مالکان و رانندگان دستگاه های سنگین حمل و نقل بار و مسافر در شهرستان های جنوب استان کرمان، ارتقای ایمنی در تردد جاده ای، حفظ محیط زیست، مرکز معاینه فنی شهرستان کهنوج با پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصد در حال احداث است.

مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج از ظرفیت پذیرش ماهانه بیش از ۲ هزار دستگاه سنگین از سوی این مرکز سخن گفت و تصریح کرد: در این مراکز، علاوه بر بازدیدهای ظاهری، شامل کیفیت آج لاستیک‌ها، شیشه‌ها و آینه‌ها و چراغ‌ها، موارد ایمنی داخل خودرو، آزمون‌های مکانیزه شامل تست ترمز، لغزش جانبی چرخ‌ها، تست آلاینده‌ها، و تست نور نیز انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • همه مسئولان باید برای اجرای طرح نور کمک کنند
  • به دنبال مسئول سازی، اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌ها هستیم
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج
  • بارش‌ها در کرمان تداوم دارد
  • برخورد قانونی با ترک فعل دستگاه‌های متولی پیشگیری از تصادفات
  • مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه