Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@07:15:03 GMT

صعود استقلال خوزستان به مرحله نیمه نهایی جام حذفی

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۴۷۹۴۴

صعود استقلال خوزستان به مرحله نیمه نهایی جام حذفی

اهواز _ ایرنا _ تیم استقلال خوزستان در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی در برابر حریف خود تراکتورسازی تبریز به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

به گزارش ایرنا دو تیم استقلال خوزستان و تراکتورسازی روز سه شنبه در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان 90 دقیقه کار به تساوی کشیده شد اما در ضربات پنالتی آبی های خوزستان 4 بر 2 به برتری رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دیدار وحید شیخ ویسی، عقل کعبی، محمدامین آرام طبع، میثم دورقی، حکیم نصاری، سعید زارع، وحید نامداری، کلودیو مارینی، سید علیرضا زندوی، ابوالفضل علایی و یونس دلفی برای استقلال خوزستان به میدان رفتند.
همچنین فرزین گروسیان، محمد ایرانپوریان، رضا شربتی، مهدی کیانی، امید عالیشاه، دانیال اسماعیلی فر، مهدی مهدی پور، احسان پهلوان، محمدرضا مهدی زاده، فرزاد حاتمی و محمد نادری ترکیب تراکتورسازی را تشکیل می دادند.
این دیدار در حضور تنها 400 تماشاگر خوزستانی برگزار شد که از این تعداد 50نفر تماشاگران تیم تراکتورسازی تبریز بودند.
تلاش دو تیم در 90 دقیقه بازی بی نتیجه بود و کار به وقت اضافه و ضربات پنالتی کشیده شد.
جونیور مارینی، سلمان بحرانی، میثم دورقی و عبدالله بهمنی هر چهار پنالتی استقلال خوزستان را به گلوله تبدیل کردند و در سوی مقابل محمد ایرانپوریان و مهدی مهدی پور و دانیال اسماعیلی فر سه پنالتی خود را تبدیل به گل کردند اما محمدرضا مهدی زاده و محمدرضا آزادی در امر پنالتی زدن ناموفق بودند.
مهدی کیانی از تیم تراکتورسازی و محمدامین آرام طبع از تیم استقلال خوزستان کارت زرد دریافت کردند.
قضاوت این دیدار بر عهده محمدرضا زاهدی فرد بود که مهدی عالیقدر و جلیل شعرانی وی را در امر قضاوت همراهی می کردند.

9879/6002
خبرنگار: محمد شاکری**انتشار: کبری آقازری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۷۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود سپاهان به یک‌چهارم؛ رونمایی از 8 تیم پایانی جام حذفی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سپاهان از ساعت 19:30 در دیداری از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه شهدای فولاد میهمان استقلال ملاثانی بود که در پایان وقت‌های عادی دو تیم به تساوی یک - یک رضایت دادند اما در وقت‌های اضافی شاگردان مورایس با نتیجه 2 بر یک پیروز شدند و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.

کاوه رضایی (40) و رامین رضاییان(118- از روی نقطه پنالتی) برای سپاهان گلزنی کردند. تک گل استقلال ملاثانی را میلاد پاک‌پرور با شوتی مهارنشدنی در دقیقه 2+90 به ثمر رساند.

با صعود سپاهان، این تیم در کنار تراکتور، چادرملو، ملوان، هوادار، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان راهی مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899965

دیگر خبرها

  • سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس 
  • نتایج جام حذفی: صعود ملوان، تراکتور و سپاهان
  • صعود سپاهان به یک‌چهارم؛ رونمایی از 8 تیم پایانی جام حذفی
  • نتایج جام حذفی: صعود ملوان، تراکتور و گل‌گهر
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • یک هشتم نهایی جام حذفی، صعود چادرملو در ضیافت پنالتی‌ها
  • صعود هوادار به یک‌چهارم نهایی جام حذفی / مس سونگون شگفتی‌ساز نشد
  • صعود مس رفسنجان در جام حذفی در ضیافت پنالتی‌ها