Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفتمین آئین اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان ایران عصر امروز در دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم رئیس جهاد دانشگاهی، رئیس سازمان جوانان هلال احمر و معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان حضور داشتند.

در این مراسم سه تندیس ملی دانشجویان فداکار به شهید مدافع حرم شهید مصطفی صدرزاده، شهید محمدرضا دهقان امیری و دانشجوی شهید محمدحسینی که در راه اردوی جهادی به شهادت رسیده بودند، اعطا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این مراسم به دلیل مشارکت گسترده در امور خیریه از علی دایی، اسطوره فوتبال کشور تقدیر شد.

در این مراسم از میلاد سجادی مقدم برای امداد و نجات و شناسایی کودک زنده از زیر آوار، محمد یاوری برای امداد و نجات جاده ای و پژمان سهرابی برای عضویت در تیم واکنش سریع تقدیر شد.

همچنین از آروین اسدعلی برای ۵ سال فعالیت داوطلبانه امداد و نجات و مدیریت صحنه ای تصادفات جاده ای، محمد صبوری مطلق برای فعالیت داوطلبانه امداد و نجات و حسین سلیمانی فارسانی برای ۲۴ بار اهدای خون نیز تقدیر شد.

از صیاد شیخی برای فعالیت داوطلبانه در حوزه فرهنگ سازی آموزش و حفاظت محیط زیست و از سهیل خسرو نژاد برای جلوگیری از قطع ۱۵ اصله درخت کهنسال از طریق طرح نوآورانه تقدیر شد.

همچنین از بهمن پرورش برای ۱۸ سال امداد و نجات، محمدحسین کوبادی برای عملیات متعدد امداد و نجات در محیط های آبی و شنا در طول خلیج فارس نیز تقدیر شد.

از سارا خادم الشریعه نخستین دختر شطرنج باز ایرانی که در درجه استادی قرار دارد نیز تقدیر شد.

در این مراسم از شادی عرفانیان برای مشارکت در اردوهای جهادی، زهره قزلسفلی برای مشارکت در اردوهای یاری رسانی و از کرم جعفری برای یاری رسانی به معلولان و مددجویان تقدیر شد.

همچنین از گروه جهادی منتظران ظهور برای ارائه خدمات دندانپزشکی در مناطق محروم، از گروه جهادی رضویون برای فعالیت در اعزام گروه های امداد و نجات و از گروه جهادی شهید هدایت برای ارائه خدمات گستره پزشکی در مناطق محروم تقدیر شد.

در حوزه حمایت از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست از کانون همدلی دانشگاه علوم پزشکی کردستان تقدیر شد.

در این مراسم از کانون خیریه دانشجویی بهار از دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای ارائه خدمات به معلولان و مددجویان و کمک به کودکان کار و از دانشجویان عضو تیم های حمایت روانی و اجتماعی سهند برای حمایت روانی، اجتماعی و فرهنگی از آسیب دیدگان حوادث طبیعی تقدیر شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۷۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ کمیته امداد شهر قدس،اردویِ جهادیِ پزشکی برپا کرد. بینایی سنجی، شنوایی سنجی ،غربالگری، پزشک بانوان و مشاوره،از جمله خدمات ارائه شده در این اُردوی جهادی بود.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد