Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کيفيت پخش: بالا متوسط پايين دانلود 43*40 انتهاي پيام /* برچسب ها باشگاه مخاطبان ايرنا براي ارسال نظرات از فرم پايين صفحه استفاده کنيد. فرستنده * پست الکترونيک کد امنيتي ارسال يادداشت ارسال نظر   موضوع از شما گزارش از ما سخن شما با مسئولين ديدگاه شما با موفقيت ارسال شد. ارتباط با سردبير newsroom@irna.ir تماس بي واسطه با مسئولين گالري تصاوير پربيننده ترين ها به دنبال برافراشته شدن تصوير عليه شاه سعودي در استاديوم الجزاير؛ سفير عربستان الجزايري ها را تهديد کرد کارشناس جهان عرب: ظريف، برجسته ترين وزير خارجه تاريخ کشور/ براي عربستان در ميدان نبرد با ايران نتيجه اي حاصل نخواهد شد مکرون: ايران و روسيه پيروز نبرد سوريه هستند/ اسد در قدرت مي‌ماند رسانه ترک: عربستان سعودي حمايت از پ.ک.ک عليه ترکيه را آغاز کرد درگيري شديد ميان ارتش سوريه و گروه تروريستي داعش در جنوب دمشق جديدترين مطالب سايت چين راهبرد امنيتي آمريکا را محکوم کرد صعود استقلال خوزستان به مرحله نيمه نهايي جام حذفي رييس جمهوري در اجلاس ملي گزارش اجراي «حقوق شهروندي»/ روحاني:معيار ما قانون اساسي است و ما بايد برمبناي قانون اساسي عمل کنيم / ما چيزي فراتر از قانون نداريم آغاز طرح ويژه نظارتي شب يلدا در سيستان و بلوچستان دستور کار جلسه چهارشنبه شوراي نگهبان: بررسي سياست هاي کلي انتخابات و قانون مجازات اسلامي موضوعات مرتبط صفحه اول دسترسي سريع صفحه اصلي RSS آخرين خبرها پيوندها ارتباط با ما عناوين کل اخبار عناوين برگزيده خبرها سياسي اقتصادي اجتماعي فرهنگي علمي ورزشي خارجي استانها پژوهش عکس چند رسانه اي عکس فيلم ثبت نام در خبرنامه گروه خبرنامه--> سياسي اقتصادي اجتماعي فرهنگي علمي ورزشي بين الملل استان ها پژوهش اخبار مهم ويژه ها نقد و نظر رسانه ها گزارش و ميزگرد تازه هاي پژوهش مرورمطبوعات گفت و گو فارسي |English |العربية |Türkçe |Español |Pусский |اردو |Deutsch |Français بالاي صفحهخبر گزاري جمهوري اسلامي       پست الکترونيک : irna@irna.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir © کليه حقوق اين سايت متعلق به خبرگزاري جمهوري اسلامي ايران بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است.
43*40
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۸۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک ایندیپندنت از عملیات وعده صادق سپاه

نوع مواجهه ایندیپندنت در قبال واکنش کاملاً منطقی و قانونی کشورمان در قبال اقدام رژیم اشغالگر قدس در هدف قرار دادن کنسولگری ایران در دمشق، به وضوح ماهیت این رسانه و بازی خودخواسته آن در زمین لابی های صهیونیستی را به اثبات می رساند. - اخبار سیاسی -

گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم- دیوید کامرون نخست وزیر سابق و وزیر امور خارجه فعلی انگلیس در تازه ترین سخنان خود مدعی شده است که تل آویو  قصد دارد بابت عملیات پهپادی و موشکی ایران، عملیاتی انتفامی صورت دهد!

نشریات انگلیسی از جمله پایگاه خبری ایندیپندنت  نیز به مانند  وزیر خارجه کشورشان، تلاش می‌کنند کشورمان را در مقام "کنشگر اولیه" ماجرا و رژیم اشغالگر قدس را در جایگاه " انتقام از کنش ایران" جلوه دهند.

پایگاه خبری ایندیپندنت در این خصوص می نویسد:

" در حالی که گمانه‌زنی‌های متعددی درباره نوع واکنش اسرائیل به حمله‌ هوایی شامگاه شنبه جمهوری اسلامی مطرح است، تل‌آویو هنوز به‌روشنی اعلام نکرده که چه گزینه‌ای را برای انتقام‌گیری مد نظر گرفته است."

روایتگری تحریف شده و عامدانه ایندیپندنت در قبال وقایع منطقه در طول سالهای متمادی به اثبات رسیده است. این نشریه و پایگاه خبری، که اتفاقا بخش فارسی خود را نیز با هدف اغفال افکار عمومی ایران و القای دروغهای هدفمند به مخاطبان فارسی زبان راه اندازی کرده است، هرگز به ماهیت واکنشی عملیات غرور آفرین جمهوری اسلامی ایران در تقابل با دشمن صهیونیستی اشاره نکرده و رواینگری از مناقشه اخیر را از روز شنبه (روز عملیات پهپادی و موشکی سپاه پاسداران در عمق استراتژیک اراضی اشغالی) آغاز کرده است. گویا اساساً این ماجرا مقدمه ای نداشته و کنش اولیه صهیونیستها در هدف قرار دادن وقیحانه ساختمان کنسولگری سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق نوعی داستان سرایی بوده است.

واقعیت امر این است که تحریف وقایع و رخدادهای منطقه و نظام بین الملل ، تبدیل به یکی ار روشهای مرسوم در ایندیپندنت و بسیاری از رسانه های وابسته به احزاب سنتی انگلیس، اعم از کارگر، محافظه کار و لیبرال دموکرات شده است.

زمانی که حمله وقیحانه اولیه رژیم اشغالگر قدس به حریم دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در دمشق (که مصداق خاک کشورمان محسوب می شود) صورت گرفت، ایندیپندنت کمترین اشاره ای نسبت به عواقب و تبعات نقض کنوانسیون وین از سوی صهیونیستها نکرد و در مقابل، به مخاطبان این گونه القا کرد که ایران در برابر کنش و اقدام غیر حقوقی رژیم اشغالگر قدس، قدرت مانور چندانی ندارد. اما وقوع عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، منجر به آشفتگی این رسانه و اتاق فکر آن شده است.

یکی از راهکارهای ایندیپندنت برای انحراف افکار عمومی ایران، منطقه و جهان از پیش بینی ها و پیش فرضهای نادرست و ابطال شده اش در جریان  تحولات اخیر منطقه، روایتگری تحریف شده از ماجرا و قرار دادن رژیم اشغالگر قدس در مقام "انتقام گر"است.

بدیهی است که جمهوری اسلامی ایران پاسخ خود به این تصویرسازی‌های مجعول را نه تنها در عرصه رسانه‌ای و تحلیلی، بلکه در میدان نبرد با دشمن صهیونیستی داده و در آینده نیز در صورت لزوم خواهد داد.

نوع مواجهه ایندیپندنت در قبال واکنش کاملاً منطقی و قانونی کشورمان در قبال اقدام رژیم اشغالگر قدس در هدف قرار دادن کنسولگری ایران در دمشق، به وضوح ماهیت این رسانه و بازی خودخواسته آن در زمین لابی های صهیونیستی را به اثبات می رساند.

در چنین شرایطی تکلیف دیگر روایتگری های ایندیپندنت در قبال تحولات ایران و جهان مشخص است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهدی هاشمی‌ نسب: هر روز قانون در فوتبال ایران تغییر می‌کند
  • سر بریده اسب در رختخواب صهیونیسم
  • هاشمی‌نسب: هر روز قانون در فوتبال ایران تغییر می‌کند/ شمس‌آذر انتحاری بازی می‌کند
  • هاشمی‌نسب: هر روز قانون در فوتبال ایران تغییر می‌کند
  • اعتراض تیم رونالدو به لغو دیدار الهلال!
  • چیزی فراتر از یک جنگ در جاده‌ های ایران در حال وقوع است
  • شوک ایندیپندنت از عملیات وعده صادق سپاه
  • رسانه روس: حمله ایران بسیار موفق‌تر از آن چیزی بود که به نظر می‌رسد
  • ارتش مکتبی و قانون اساسی
  • چیزی فراتر از یک جنگ در جاده‌های ایران در حال وقوع است/ برای کاهش تورم این اقدام لازم است