Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@10:23:26 GMT

هیچ چیز درباره قیمت بنزین و گازوئیل قطعی نیست

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۴۸۰۹۲

هیچ چیز درباره قیمت بنزین و گازوئیل قطعی نیست

انتشار یک گزارش خبری درباره یکی از راه‌های تامین درآمد برای دولت به منظور اشتغالزایی در بودجه 97 در پایگاه اطلاع رسانی دولت با سوء برداشت‌هایی همراه بوده است که برای تنویر افکار عمومی توضیح ذیل ارائه می شود.

به گزارش ایسنا، در گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت ذکر شده است که موضوع اشتغالزایی یکی از اصلی ترین موضوعات بودجه سال 97 است و دولت در ذیل تبصره 18 بودجه سال 1397 یکی از راه های تامین درآمد برای اشتغالزایی را که یکی از اصلی ترین دغدغه های کشور است، افزایش قیمت بنزین و گازوئیل و اختصاص درآمد حاصل از آن برای این امر در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تبصره 18 پیش‌بینی شده است که دولت از این طریق 17هزار میلیارد تومان درآمد به دست می آورد که خود را ملزم می‌داند آن را در راه اشتغالزایی هزینه کند. از این رو در ادامه گزارش آمده است که برای تحقق چنین درآمدی، قیمت بنزین و گازوئیل در بودجه سال 1397 به ترتیب 1500 و گازوئیل 400 تومان «پیشنهاد» شده است. از  کلمه «پیشنهاد» کاملا مشخص است که این موضوع قطعی نیست و صرفا یک نظر کارشناسی است که نیاز به بحث و بررسی بیشتر دارد و در زمان قطعی شدن به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

متاسفانه برخی رسانه‌ها از این مطلب سوء برداشت کرده و یا به هر دلیل دیگری ادعا کرده‌اند که پایگاه اطلاع رسانی دولت قیمت‌های جدید بنزین و گازوئیل را رسما اعلام کرده است که این برداشت کاملا نادرست بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۸۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی طارمی و اینتر: هی‌یر وی گووووووووو!‏

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه پیش از این با تایید مدیران اینتر ‏مشخص شده بود که قرارداد این باشگاه با مهدی طارمی نهایی شده ‏است اما از جزئیات این قرارداد خبری منتشر نشده بود. ‏

فابریزیو رومانو، روزنامه‌نگار مشهور حوزه نقل و انتقالات فوتبال، ‏دقایقی پیش در خبری فوری برای اولین بار جزئیات توافق طارمی با ‏اینتر را فاش کرد. ‏

بر اساس گزارش او طارمی با اینتر قراردادی دو ساله امضا کرده که تا ‏ژوئن 2026 اعتبار دارد. در قرارداد او گزینه تمدید یک ساله هم در ‏اختیار اینتر است و نراتزوری می‌تواند قرارداد ستاره ایرانی را تا تابستان ‌‏2027 تمدید کند. ‏

رومانو اعلام کرد که توافق اینتر و طارمی نهایی و کامل شده و این ‏موضوع به باشگاه فعلی او پورتو هم اطلاع داده شده است. ‏

پیش از این آسیلیو، مدیر اینتر، در شب قهرمانی تیمش از قطعی ‏شدن قرارداد اینتر با طارمی خبر داده بود. پیش از این هم رسانه‌های ‏ایتالیایی و فابریتزیو رومانو از قطعی بودن انتقال طارمی به اینتر خبر ‏داده بودند و حالا دیگر شکی باقی نمانده که ستاره ایرانی دو فصل ‏آینده یا شاید سه فصل آینده را با پیراهن نراتزوری در سری آ توپ ‏خواهد زد. ‏

دیگر خبرها

  • پرونده قاچاق ۸۰۰۰ لیتر گازوئیل در دادگستری یاسوج رسیدگی شد
  • کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت/ تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین
  • موافقت مجلس با جدول شماره ۵ درآمد‌های بودجه ۱۴۰۳
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • شرط قطعی شدن قرارداد سردار با رم مشخص شد
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می‌شود
  • آتش‌سوزیِ مهیب قطار حامل بنزین در آمریکا | ویدئو
  • جامعه و دولت به درآمدی که مردم ایجاد می‌کنند وابسته است
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • مهدی طارمی و اینتر: هی‌یر وی گووووووووو!‏