Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در اربیل، در اطلاعیه‌ای با توجه به برپایی تجمع و تظاهرات اعتراض‌آمیز در روزهای اخیر در برخی از شهرهای اقلیم کردستان عراق، از ایرانیان مقیم این منطقه خواست از نزدیک شدن به محیط‌های برگزاری تظاهرات و تجمعات خودداری کنند.

به گزارش ایسنا، در اطلاعیه سرکنسولگری ایران در اربیل آمده است: با عنایت به برپایی تجمع و تظاهرات اعتراض‌آمیز در روزهای اخیر در برخی از شهرهای اقلیم کردستان عراق، بدین وسیله قویاٌ به هم‌وطنان عزیز مقیم در اقلیم کردستان عراق توصیه می‌شود، با حفظ هوشیاری و توجه به مراقبت‌های لازم، از نزدیک شدن به محیط تظاهرات و تجمعات جداٌ خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش کردستان عراق در روزهای اخیر شاهد تظاهرات مردمی بوده و مردم خواستار پرداخت حقوق، فراهم کردن امکانات و تشکیل دولت جدید در کردستان شدند.

همچنین امروز یک رسانه عراقی مدعی شد که مردم معترض اقلیم کردستان عراق گذرگاه‌های "باشماق" و "سیرانبند" را مسدود کردند.

به گزارش ایسنا، خبرگزاری عین العراق نیوز، به نقل از یک منبع آگاه مدعی شد: مردم معترض کردستان عراق امروز سه شنبه دو گذرگاه باشماق و سیرانبند که اقلیم کردستان عراق را به ایران متصل می‌کنند، مسدود کردند و این امر باعث شد که فعالیت‌های تجاری متوقف شود.

این منبع اعلام کرد: برخی از معترضان در شهر پنجوین نیز تظاهرات کردند و هیچ سازمان مسوولی در مکان تظاهرات حاضر نشده است.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۸۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند

«حزب کارگران کردستان ترکیه» (پ.ک.ک) امروز (شنبه) از هدف قرار دادن یک تیم نظامی و یک فروند بالگرد ترکیه خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه‌های عراق، حزب کارگران کردستان ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: ۲۰ نظامی ترکیه در منطقه «عمادیه» با سلاح‌های سنگین مورد حمله قرار گرفتند.

طبق اعلام این گروه، یک بالگرد ترکیه نیز که قصد فرود در «شیلادزی» دهوک را داشت، هدف قرار گرفت و از فرود آن جلوگیری شد.

ترکیه مدت‌هاست به بهانه مقابله با عناصر گروه مسلح موسوم به پ. ک. ک که در فهرست تروریستی کشورهای ترکیه، آمریکا و اتحادیه اروپا قرار دارد، تمامیت ارضی عراق را نقض می‌کند.

بغداد بارها حملات ترکیه به شمال عراق را مصداق اشغالگری خوانده و بسیاری از مناطق شمال سوریه و عراق به دنبال حملات پیاپی ارتش ترکیه خالی از سکنه شده است.

دیگر خبرها

  • تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار
  • انتشار تصاویر حمله پهپادی به میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • تصاویر حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • ارمنستان : اقدامات مقدماتی برای تاسیس سرکنسولگری در تبریز در حال انجام است
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • لحظۀ حملۀ پهپاد ناشناس به میدان گازی کورمورِ کردستان عراق
  • حمله پهپادی به میدان گازی کورمور در شمال عراق
  • فصل زاد و ولد حیات وحش؛ به محیط زیست آنها نزدیک نشوید
  • بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف مطالبه جدی ایران از عراق است
  • روزی که رژیم بعث عراق به کاربرد سلاح‌های شیمیایی محکوم شد