Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - جورجيو کيه ليني، مدافع ملي پوش يوونتوس، در دانشگاه تورين در حال سپري کردن دوره دکتراي اقتصاد است و همين مسئله زمينه يک ديدار غيرمنتظره را با يک دانشجوي ايراني فراهم کرد.
به گزارش "ورزش سه"، کيه ليني که يکي از ارکان اصلي خط دفاعي يوونتوس و تيم ملي ايتاليا در چند سال گذشته بود، تابستان قبل مدرک کارشناسي ارشدش را از دانشگاه تورين گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که همان زمان اعلام کرده بود چه در زندگي شخصي و چه در تحصيل، شعارش "تا پايان" است، به همين مدرک قانع نشد و در حال حاضر در مقطع دکتراي اقتصاد تحصيل مي کند.
جالب اينکه موضوع پايان نامه کيه ليني "مدل تجاري باشگاه يوونتوس در يک بستر بين المللي" بود. باشگاه يوونتوس هم در پيامي براي او نوشت:" همه اعضاي باشگاه به جورجيو براي اين دستاورد و نتايج فوق العاده تبريک مي گويند."

به نظر مي رسد کيه ليني از همين حالا به فکر فراهم کردن شرايط براي قرار گرفتن در چارت مديريتي باشگاه يوونتوس است؛ و براي رسيدن به اين هدف، قصد ندارد تنها به سابقه حضورش در اين باشگاه تکيه کند و مي خواهد با تحصيل در رشته هاي مرتبط، همانند دوران حرفه اي اش، يک مهره مطمئن براي اين باشگاه باشد.
در اين بين، رفت و آمد هميشگي او به دانشگاه تورين باعث شد تا حضورش براي دانشجويان و اساتيد عادي شود و اين فرصتي را براي مهدي صوتي، دانشجوي ايراني و خواننده ورزش سه، فراهم کرد تا براي دقايقي با ستاره يووه صحبت کند. مهدي در مورد اين ديدار به ورزش سه گفت:" راستش اول فکر کردم اشتباه ديدم. منتظر ماندم تا او از اتاق استادش خارج شود و بعد به سمتش رفتم و او را صدا زدم. با خوش رويي برگشت و وقتي فهميد که من کمي هول شده ام، با لبخند من را دعوت به آرامش کرد.

بعد در مورد شرايط حضورم در تورين پرسيد و به من پيشنهاد کرد تا از موزه يوونتوس در يوونتوس آره نا ديدار کنم. با اينکه عجله هم داشت، اجازه داد تا من سر فرصت چند عکس هم با او بگيرم. نکته جالب براي من، ظاهر ساده اين بازيکن بود که هيچ شباهتي به يک ستاره در کلاس جهاني نداشت."
کيه ليني يکي از ارکان قهرماني هاي يوونتوس در سري آ در چند سال اخير بود و فصل گذشته هم با اين تيم به فينال چمپيونزليگ رسيد اما در نهايت مغلوب رئال مادريد شدند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۸۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۴۰۰ مهندس ایرانی برای ساخت یک سد | جزئیات شاهکار مهندسان ایرانی در پروژه اومااویا سریلانکا | ویدئو

دریافت 12 MB

به گزارش همشهری آنلاین، خلجی گفت: سدی است بسیار پیشرفته که کار دانشی آنجا انجام شده است و اثرات خیلی خوبی در سریلانکا داشته است. در شرایطی که نشان می دهند این کشور تحریم است ما می توانیم یکی از افتخارات فنی و مهندسی خودمان را آنجا ارائه کنیم و زمینه ای می شود برای کارهای بیشتر در این منطقه و نمونه ای ای از توان صنعت فنی و مهندسی ما که می توانند کارهای بزرگ انجام دهند.

کد خبر 846956 منبع: ایرنا برچسب‌ها ایران و سریلانکا خبر ویژه سد سازی سید ابراهیم رئیسی سد

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • مانوئل لوکاتلی و جانلوکا اسکاماکا، دو غایب بزرگ فینال کوپا ایتالیا در فصل 2023/24
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • حضور ۴۰۰ مهندس ایرانی برای ساخت یک سد | جزئیات شاهکار مهندسان ایرانی در پروژه اومااویا سریلانکا | ویدئو
  • شاید مهندس امنیت اطلاعات  
  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • خلاصه‌بازی لاتزیو و یوونتوس + فیلم
  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم