Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@16:16:54 GMT

بازداشت 4 مظنون تروريست در بريتانيا

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۴۸۲۵۵

بازداشت 4 مظنون تروريست در بريتانيا

خبرگزاري آريا - مقامات امنيتي بريتانيا از بازداشت چهار مظنون تروريست در اين کشور خبر دادند.
به گزارش خبرگزاري آريا، پليس بريتانيا روز سه‌شنبه از بازداشت چهار نفر در مناطق «شفيلد» و «چستر شاير» واقع در مرکز اين کشور در عمليات ماموران يگان مبارزه با تروريسم به ظن برنامه‌ريزي براي اقدامات تروريستي خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اين عمليات، مأموران مبارزه با تروريسم و کارشناسان خنثي‌کننده بمب، سه واحد مسکوني را در منطقه يورکشاير جنوبي بازرسي و افراد مظنون را بازداشت کردند.
بازداشت اين افراد، يک روز پس‌ از آن صورت مي‌گيرد که در حمله فردي ناشناس با خودرو به پايگاه هوايي آمريکا در بريتانيا، يک نفر بازداشت و اين مکان نظامي براي ساعاتي بسته شد.
بريتانيا در يک سال گذشته تا کنون شاهد پنج حمله تروريستي بوده که براثر آن ده‌ها تن کشته ‌شده‌اند.
کشورهاي اروپايي از جمله بريتانيا، درمورد بازگشت اتباع خود از عراق و سوريه ابراز نگراني مي کنند؛ حال آن که اين کشورها در کنار آمريکا همواره از حاميان اصلي گروه هاي تروريستي بوده اند. 134/111

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۸۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر حمله پهپادی به تروریست‌ها اطراف زاهدان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 غروب امروز در عملیات پهپادی نیروهای امنیتی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان، خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفت. طی این عملیات موفق ۲ تروریست به هلاکت رسیدند. نخستین تصاویر محلی‌ها از این خودرو پس از هدف قرار گرفتن را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • هلاکت ۷۰ عضو گروه تروریستی «الشباب» در سومالی
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد
  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است
  • حملات تروریست نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است
  • واکنش در اروپا به گنجاندن سپاه در لیست تروریست‌ها
  • تعویق تخلیه دانشجویان حامی غزه از دانشگاه کلمبیا | بازداشت۳۳دانشجو
  • کشته شدن ۲ تروریست در حمله پهپادی در اطراف زاهدان
  • تصاویر حمله پهپادی به تروریست‌ها اطراف زاهدان
  • بازداشت یک نوجوان به ظن تدارک حمله تروریستی در المپیک