Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از ضرب الاجل 24 ساعته رییس دادگاه عمومی شهرستان فاریاب، عملیات حفاری چاه برای تامین آب آشامیدنی سالم ویژه روستاهای محروم شهرستان فاریاب در جنوب استان کرمان آغاز شد.

به گزارش ایلنا از کرمان، رییس دادگاه عمومی شهرستان فاریاب خطاب به افرادی که طی چند سال گذشته با ایجاد مزاحمت مانع از ورود آب آشامیدنی سالم به برخی روستاهای محروم می‌شدند هشدار داد وگفت: دستگاه قضایی با قاطعیت وبدون اغماض با افراد و مسئولانی که با کم کاری باعت تضییع حقوق شهروندان شوند برخورد خواهد کرد

مهدی اکبری اظهار داشت: طبق نظر  اعضای شورای تامین فاریاب، بایستی در کوتاه ترین زمان ممکن ،مشکل آب آشامیدنی روستاهای این شهرستان برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مردم این مناطق محروم سال‌ها از آب شور وغیربهداشتی وغیرقابل مصرف استفاده می‌کردند که منجر به مهاجرت تعداد زیادی از روستایان به شهرها شده بود.

وی گفت: با توجه به شور بودن آب آشامیدنی روستاهای فوق الذکر اعضای شورای تامین در مصوبه این شورا بر حفر بدون وقفه چاه آب آشامیدنی در محل پیشنهای و مورد تایید کارشناسان مطالعات و ژئوفیزیک استان تاکید کردند.

شایان ذکر است صبح روز گذشته 27/09/96آقای اکبری،رییس دادگاه عمومی شهرستان فاریاب  به همراه اعضای شورای تامین شهرستان و  جمعی از مسئولان محلی از روستای سبزان، مقرب و پشموکی از توابع شهرستان فاریاب بازدید بعمل آوردند که در پایان مقام قضائی دستور به حفر  چاه آب آشامیدنی روستاهای سبزان ،مقرب و پشموکی در کوتاه ترین زمان ممکن داده بود و اداره آب وفاضلاب روستایی شهرستان را  موظف نموده بود،تا ظرف 24ساعت آینده نسبت به حفاری وحل مشکل آب شرب مردم اقدام نماید.

قابل ذکر است مشابه این اقدام نیز از سوی دادستان عمومی وانقلاب شهرستان جیرفت در روستای باغباغوئیه صورت پذیرفته بود

 

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۸۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره

جمعی از مسئولان، قضات و بازپرسان دادگستری استان قم با هدف آشنایی هرچه بهتر با وظایف و شرایط کاری محیط بانان به عنوان ضابطان خاص قضایی و بررسی مشکلات حقوقی و قضایی زیست محیطی استان، از منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم بازدید کردند.

 محمدحسین بازگیر مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم در این بازدید با اشاره به ظرفیت‌های کم نظیر زیست محیطی در مناطق و زیستگاه های طبیعی استان، خاطرنشان کرد: امیدواریم با همدلی و مشارکت تمامی نهادهای ذیربط بتوانیم با هرگونه تعدی و تخلف که موجب تخریب و از بین رفتن محیط زیست می‌شود، به خوبی مقابله کنیم. 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • واکنش حزب‌الله به حمله‌های رژیم صهیونیستی علیه روستاهای لبنانی
  • تأمین آب کامل شهر توپ آغاج بیجار با اجرای ۴ کیلومتر خط انتقال آب
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • وضعیت عمومی حجاب در شهر کرمان نسبتاً مطلوب است
  • بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان