Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@15:36:58 GMT

همایش وحدت حوزه و دانشگاه در خورموج برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۴۸۳۳۲

همایش وحدت حوزه و دانشگاه در خورموج برگزار شد

به گزارش ایرنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج در این همایش گفت: دانشجویان دشتی پیشتاز ارائه مقاله های علمی در استان بوشهر و کشور هستند که در سال گذشته 15 مقاله علمی پژوهشی معتبر ارائه کرده اند.
وی اضافه کرد: همچنین دانشگاه آزاد اسلامی خورموج 11 مقاله نیز در مجلات معتبر چاپ کرده است.
چمکوری یاد آورشد: این دانشگاه در سال 1381 با 2 رشته گشایش یافت و در زمان حاضر یکهزار و 135 دانشجو در 38 رشته تحصیلی در مقطع کاردانی و کارشناسی و 2 رشته در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


چمکوری افزود: دکتر شهید مفتح یکی از بهترین الگوها برای وحدت حوزه و دانشگاه است.
وی یادآورشد: برگزاری این مراسم سبب ایجاد وحدت و هماهنگی و همدلی بیشتر بین دانشجویان و روحانیون در جامعه می شود.
امام جمعه موقت خورموج گفت: برگزاری همایش حوزه و دانشگاه سبب ترویج اندیشه‌ وحدت و اتحاد بیشتر بین دانشجویان و طلاب به عنوان 2 قشر مهم و تاثیرگذار جامعه خواهد شد.
حجت الاسلام سید مهدی طاهری افزود: شهید دکتر مفتح بهترین نماد وحدت حوزه و دانشگاه است و در مدت کوتاه عمر خود در بعد از انقلاب نقش تاثیر گذاری در اتحاد و همدلی دانشگاه وحوزه داشت.
شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی با 40 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7206/6043**
خبرنگار: علی اشکو** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۸۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین برگزار می‌شود

رئیس دانشکده دین و رسانه قم از برگزاری همایش ملی "دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین" در هفته پایانی اردیبهشت ماه خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، کمال اکبری در دیدار نوروزی با آیت الله علیرضا اعرافی که در دفتر مدیریت حوزه‌های علمیه کشور برگزار شد، اظهار داشت: همایش ملی دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین در سال 1403 برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این همایش در آخرین هفته اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود، عنوان کرد: تاکنون بیش از 320 چکیده مقاله و 150 مقاله کامل به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.

رئیس دانشکده دین و رسانه با بیان اینکه بیش از 10 پیش نشست برای این همایش برگزار شده است، گفت: برای نخستین بار در این همایش یک ادبیات‌سازی در حال شکل‌گیری است.

وی با اشاره به اینکه بیش از 100 دانشجوی کارشناسی ارشد در دانکشده دین و رسانه تحصیل می کنند، خاطرنشان کرد: در دانشکده دین و رسانه پیگیری لازم برای راه‌اندازی مقطع دکتری صورت گرفته ولی در داخل سازمان با مشکلاتی مواجه هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین برگزار می‌شود
  • انجام پایان‌نامه‌های ارزان‌قیمت و مشکلات دانشجویان
  • اجتماع «امام حسنی ها» همایش اقتدار و وحدت بی نظیر ملت ایران بود
  • تاسیس دانشکده داروسازی در کردستان به زودی
  • استفاده از ظرفیت دانشجویان در فعالیت‌های فناورانه و دانش‌بنیان
  • دانشکده داروسازی در استان کردستان تاسیس می شود
  • وحدت و همدلی سبب پیشرفت مازندران می شود
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • پذیرش دانشجوی داروسازی در کردستان + فیلم
  • موسوی لاری: ممکن است دولت و مجلس در مقابل همدیگر قرار گیرند/ تفرقه‌افکنان تغییر مشی دهند تا فضای وحدت ملی فراهم باشد/ شورای نگهبان بپذیرد که یکی از ‎عوامل شکستن وحدت ملی نوع رفتار این شورا است