Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-28@13:12:58 GMT

تعالی فردی و اجتماعی نیازمند تعمیق فرهنگ نماز است

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۴۸۴۲۲

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) ازکردستان، حسین فیروزی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان در مراسم سومین اجلاس استانی با عنوان «نماز و فضای مجازی» که امروز، 28 آذرماه در مجتمع ایثار کرسدتان برگزار شد، اظهار کرد: فرهنگ نماز در توسعه و تعالی جمعی و روح اجتماعی می تواند نقش اساسی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه بیت‌المقدس همیشه مورد احترام مسلمانان است، افزود: یکی از شناسه‌های مسلمانی و روح همبستگی و هویت مسلمانان بیت المقدس است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان بیان کرد: وقتی ترامپ با دستور قانون و زیرپاگذاشتن همه قوانین قدس را با عنوان پایتخت اسراییل معرفی کرد، خشم و انزجار همه مسلمانان را برانگیخت.
وی با اشاره برپایی نماز جمعه خشم در سراسر جهان اعلام کرد: در کشورها مختلف دنیا بعد از روز چهارشنبه سیاهی که ترامپ این موضوع را مطرح کرد، نماز جمعه خشم اقامه شد.
فیروزی عنوان کرد: مسلمانان با روح همبستگی بر علیه ظلم قیام کردند چراکه قدس هویت مسلمان بوده و متعلق به مسلمانان است.
وی عنوان کرد: راهبرد صحیح ملت‌های مسلمان را از فرهنگ نماز و توجه به اعتقادات و موازین دینی آنها قابل تشخیص است.
وی ادامه داد: در منطقه ما چند سالی است به واسطه سیاست های استعماری غده ای بنام داعش پدیدارشده که حمایت های مالی آمریکا و صهیونیست از این گروه تکفیری بر کسی پوشیده نیست.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استاندار کردستان با اشاره به اینکه آمریکاه و صهیونیسم در پشت غده سرطانی داعش با مسلمانان به مبارزه پرداختند، اعلام کرد: کشورهای پایبند به ارزش های و آموزهای دینی در مقابل داعش ایستادگی کرده و پیروز شدند.
وی ادامه داد: بی شک تولید محتوای فرهنگی با موضوع نماز در حوزه فضای مجازی موجب جذب بیشتر مردم به این فریضه دینی شده و موجب تحکیم فرهنگ نماز در جامعه خواهد شد.
فیروزی افزود: یک محتوای کوتاه دیجیتالی می تواند به اندازه یک کلاس درس برمخاطب خود اثرگذاری داشته باشد در این راستا باید جوانان خلاق را در این بخش به کار گرفت.
وی با اعلام اینکه استان کردستان ظرفیت های خوبی برای تولید محتوای فضای مجازی دارد، یادآور شد: مسئولان ذیربط استانی هم باید جوانان خلاق را در این بخش یاری رسانند و در بودجه‌های استانی با انعطاف بیشتری جوانان را حمایت کنیم.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۸۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش تلفات تصادفات رانندگی نیازمند اقدامات فرهنگی است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: برای کاهش آمار و تلفات ناشی از تصادفات رانندگی نیاز به فرهنگ‌سازی و اقدامات فرهنگی بوده لذا فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن الگوهای صحیح رانندگی کاری است که هرکسی به سهم خود باید به آن توجه کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، ایرج دست‌نشان امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ به مناسبت روز ملی حمل و نقل و ایمنی با تبریک این روز اظهار کرد: برای داشتن اقتصادی پویا داشتن حمل و نقلی سریع و ایمن یکی از موضوعات مورد توجه در هر جامعه‌ای است.

وی افزود: برای کاهش آمار و تلفات ناشی از تصادفات رانندگی نیاز به فرهنگ‌سازی و اقدامات فرهنگی بوده لذا فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن الگوهای صحیح رانندگی کاری است که هرکسی به سهم خود باید به آن توجه کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به داشتن حمل و نقل ایمن همه ساله بخش اعظمی از بودجه‌های دولت به امر ایمنی راه‌ها اختصاص داده شده که صرف اجرای طرح‌های مختلف سخت افزاری و نرم‌افزاری می‌شود، قدر مسلم نتیجه بخش شدن این طرح‌ها نیازمند ایجاد حس مسئولیت در بین آحاد مردم به عنوان عضو تأثیرگذار در ارتقا ایمنی ترددهای جاده‌ای و شهری است.

دست‌نشان تصریح کرد: نیاز است با انتقال دغدغه و حساسیت در حوزه ایمنی راه‌ها در جامعه و در بین متولیان امر و به ویژه عموم مردم به‌عنوان شهروند مقوله ایمنی و تصادفات رانندگی مورد توجه قرار گیرد.


کد خبر 748071

دیگر خبرها

  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • شناخت زودهنگام اختلالات رشد، موثر بر عملکرد فردی و اجتماعی کودک در آینده
  • سکوت مجامع بین المللی نسبت به کشتار مسلمانان از حد وجدانی فراتر رفته است
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی نیازمند اقدامات فرهنگی است
  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند
  • قوی کردن‌زیر ساخت‌های فرهنگی