Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو؛ نشست هیات رئیسه فدراسیون آسیایی ووشو با حضور مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون ایران و نایب رئیس آسیا در شهر «گوانگژو» چین برگزار شد.
در این نشست مباحث مختلفی مورد بررسی قرار گرفت که مهمترین آنها به شرح زیر است:
تصمیم عجیب شورای المپیک قاره کهن مبنی بر حذف رقابت های وزن منهای 75 کیلوگرم ساندای مردان در بازی های آسیایی مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تصمیم یکطرفه اتخاذ شده و هیچگونه هماهنگی و مشورت با فدراسیون ووشوی آسیا صورت نگرفته است.
مقرر گردید تا فدراسیون ووشوی اندونزی، کمیته برگزاری بازی های آسیایی و همچنین فدراسیون آسیایی ووشو طی روزهای آتی مذاکرات مختلفی با شورای المپیک آسیا برای تغییر احتمالی این تصمیم داشته باشند.
با توجه به اینکه بازی های آسیایی 2022 در چین برگزار می شود و این کشور مهد ووشوی جهان است، ابراز امیدواری شد تا تعداد اوزان ساندا و فرم های تالو در بازی های آسیایی 2022 افزایش یابد.
سپس در مورد نحوه اتخاذ تصمیمات کمیته فنی آسیا تبادل نظر شد که دکترعلی نژاد اعتراضاتی به روند تصمیمات این کمیته داشت و اعلام کرد که نظرات کمیته فنی نباید شخصی باشد. در این راستا مقرر شد تا از این پس تصمیمات کمیته فنی با هماهنگی بیشتر اعضای هیات رئیسه اتخاذ و اعمال شود.
دو کشور هند و برونئی برای میزبانی دوره بعدی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در سال 2019 اعلام آمادگی کردند که به دلیل تکمیل نبودن مدارک آنان، تعیین میزبان به جلسه بعدی هیات رئیسه موکول شد. اساسنامه فدراسیون ووشوی آسیا تغییرات کوچکی داشت که به تصویب اعضای هیات رئیسه رسید.
قرار بود اعضای کمیته پرشکی و توسعه بازریابی تکمیل شوند، اما با توجه به اینکه تنها هفت ماه به دوره فعلی فدراسیون آسیایی باقی مانده است، مقرر گردید در جریان بازی های آسیایی 2018 که انتخابات فدراسیون ووشوی قاره کهن انجام می‌شود، در خصوص تکمیل کمیته‌ها تصمیم گیری می‌شود.
در خصوص مجمع انتخاباتی فدراسیون آسیا تصمیم بر این شد تا اقدامات مربوط به نامزدهای حضور در انتخابات از 6 ماه قبل از زمان مجمع آغاز و به مدت سه ماه ادامه داشته باشد.
در جلسه بعدی هیات رئیسه که روز 12 خردادماه سال آینده در سئول کره جنوبی برگزار می شود، تصمیمات لازم و نهایی در خصوص انتخابات فدراسیون ووشوی آسیا و تهیه لیست واحد تصمیم گیری می شود.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۸۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رییسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رییس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رییسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

کد خبر 6089276

دیگر خبرها

  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم