Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان در آیین رونمایی از خبرگزاری سیناپرس که صبح امروز در دانشگاه صنعتی برگزار شد با اشاره به اهمیت بازتاب  رخدادهای علمی و پژوهشی و تاثیر آن بر میزان آگاهی جامعه گفت : نقش رسانه ها در شکل گیری جامعه ایی مدرن اهمیت ویژه دارد و نبودن تناسب بین رخدادهای علمی و بازتاب رسانه ایی آنها سبب جلوگیری از رشد علمی و فناوری در کشور است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضی تیموری با بیان این مطلب افزود : نیمی از اخبار مربوط به رخدادهای علمی و پزوهشی در رسانه های کشور بیان نمی شود در حالی که با پرهیز از خودسانسوری  می توان مبادی علمی را  به جامعه معرفی کرد .

وی با تاکید براهمیت  فعالیتهای اقتصادی این خبرگزاری و حمایتهای  بخش خصوصی  در تامین منابع مالی این رسانه ابراز امیدواری کرد : سیناپرس با تکیه بر توانایی نیروهای جوان و متخصص تمام  رخدادهای علمی و فرهنگی را بازتاب دهد و دغدغه های جامعه علمی را به حداقل برساند .

در این مراسم همچنین سردبیر سیناپرس با اشاره به اینکه  این خبرگزاری بعد از ایسنا و ایکنا  سومین رسانه ی جهاد دانشگاهی است گفت : سیناپرس با هدف ارتباط بین پژوهش های داخلی و خارجی و بازتاب آن در رسانه و دادن آگاهی به جامعه در مرداد ماه 93 در تهران آغاز به کار کرد .

بهاره صفوی با ابراز تاسف از اینکه بازتاب خبرهای علمی و پژوهشی در پایین ترین درجه اهمیت رسانه ها قرار دارد ، افزود : توسعه هر کشور وابسته به توسعه علمی است و با کمک  رسانه ها می توان  به این مهم دست یافت .

وی با بیان این مطلب گفت : سیناپرس خبرهای علمی و فرهنگی کشور و جهان را بطور کامل روزمره بازتاب می دهد .

گفتنیت این خبرگزاری در سه سال گذشته با 2500 گفتگوی علمی ، 1840 گزارش تصویری و 51 پرونده علمی  به طور میانگین روزانه 6100 نفر بازدیدکننده دارد .

 

انتهای پیام/م

 

آغاز به کار خبرگزاری علمی سیناپرس منطقه اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۸۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات کاندیداها در رسانه ملی گلستان آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، رسول شکری نیا عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران از آغاز پخش فیلم‌های تبلیغاتی نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه گنبدکاووس خبر داد و اظهار کرد: این فیلم‌های تبلیغاتی از امروز آغاز شده و تا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه هر روز ساعت ۱۱ و ۱۹:۳۰ از شبکه گلستان پخش می‌شود، افزود: از بین این دو نامزد حوزه انتخابیه گنبد تنها یکی از آنها از این فرصت قانونی برای تبلیغات خود استفاده می‌کند.

مدیرکل صدا و سیمای گلستان گفت: در دور نخست انتخابات از ۱۹۷ کانال انتخاباتی کشور، ۶ کانال سهم گلستان بود که در ۶ حوزه انتخابیه در مجموع ۲۱۰ برنامه در ۷ محور با حضور ۹۲ کاندیدا از ۳۰۶ کاندیدای ثبت نام شده برنامه ضبط شد.

گفتنی است استان گلستان در انتخابات اسفند ماه رتبه سوم مشارکت کشور را کسب کرد و انتخابات در حوزه انتخابیه گنبد کاووس هم زمان با سراسر کشور روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

کد خبر 6097506

دیگر خبرها

  • بازتاب حضور گروسی در ایران در رسانه‌های بین‌المللی
  • بازتاب حضور گروسی در اصفهان در رسانه‌های بین المللی
  • موسی عصمتی؛ شاعر روشندل: رسانه ملی با «سرزمین شعر» حرکت نویی را آغاز کرد
  • آغاز عملیات روکش و لکه‌گیری آسفالت معابر منطقه ۸ اصفهان
  • طرح اجباری پزشکان برداشته شود
  • ۸۰ درصد جمعیت اصفهان جزو جامعه کارگری هستند
  • تبلیغات کاندیداها در رسانه ملی گلستان آغاز شد
  • ریشه پیوند دانشگاه با صنعت و جامعه در نمایش علم توسط دانشگاه است
  • توان علمی دانشگاه فردوسی مشهد باید به حل مشکلات کمک کند
  • چرا دویچه وله از ایران عصبانی است؟