Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود ابراهیم زاده می گوید به خاطر مشکلات مالی و جوابگو نبودن مدیران این تیم، در تمرین شرکت نمی کنند. آفتاب‌‌نیوز : مدافع ملی پوش صنعت نفت آبادان بعد از پیروزی تیمش برابر پرسپولیس و صعود به نیمه نهایی جام حذفی، اظهار کرد: تمام تلاش ما این بود که بازی را ببریم چون پرسپولیس سه روز قبل بازی کرده بود و خسته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما از جلو بازی را بستیم و دفاع کردیم. درست است که گل خوردیم ولی خیلی خوب بازی کردیم. هر چه از زمان بازی گذشت، ما بهتر شدیم. در نهایت بازی به پنالتی رفت و بازی را بردیم.
مدافع ملی پوش صنعت نفت آبادان درباره عملکرد داور مسابقه گفت: داوری مشکل خاصی نداشت. آن صحنه پنالتی نبود. توپ به سینه حسین بغلانی خورد و کمک داور اعلام کرد و داور تصمیمش را برگرداند.
او درباره انتقاد فراز کمالوند از مدیران باشگاه گفت: من نمی دانم مسئولین کجا هستند. یک نفر نیامده قبل از بازی با ما صحبت کند. پنج روز است که پول در حساب باشگاه است اما به ما پول نمی دهند.
ابراهیم زاده درباره اینکه اگر کمالوند به تمرین نیاید، آن ها چه کار می‌کنند گفت: کمالوند تا الان پشت ما بود. هر تصمیم که کمالوند بگیرد، ما پشت او هستیم. اگر کمالوند سر تمرین نیاید، من خودم به تمرین نمی آیم. بازی با استقلال هم در پیش است اما به تمرین نمی آیم. مسئولین کجا هستند؟ چه کسی جوابگوی بازیکنان است؟ایسنا 

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۸۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران بازی تیم ملی فوتبال معرفی شدند

داوران دیدار تیم‌های ملی فوتبال هنگ‌کنگ و ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ مشخص شدند.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال؛ دیدار برگشت تیم‌های ملی فوتبال ایران و هنگ‌کنگ از مرحله انتخابی جام جهانی 2026 پنجشنبه 17 خرداد ماه سال 1403 از ساعت 15:30 به وقت تهران در ورزشگاه هنگ‌کنگ برگزار می‌شود.

با اعلام فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، قاسم مطر از کشور عمان این بازی را قضاوت می‌کند. اسامی داوران این بازی به شرح زیر است:

داور: قاسم مطر علی

کمک داور اول: ناصر سلیم عبدالله

کمک داور دوم: حامد طالب سیف

داور چهارم: یحیی احمد ابراهیم

ناظر داوری: لی جی یونگ از کره جنوبی

نماینده مسابقه: اوتای کنیا از ژاپن

دیگر خبرها

  • فراز به دنبال شکستن طلسم 170 روزه!
  • اولین واکنش النصر به شایعه مصدومیت رونالدو
  • داوران بازی تیم ملی فوتبال معرفی شدند
  • داور بازی ایران و هنگ کنگ مشخص شد
  • از شرافت فوتبال دفاع می‌کنیم‌/ هر روز باید دنبال زمین تمرین می‌گشتیم
  • نکونانم تمرین استقلال را تعطیل کرد
  • عالیشاه با توپ پُر به ترکیب برمی‌گردد
  • پیام خاص رئال به هواداران: کار ما تمام نشده
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از پیروزی مهم
  • آخرین تمرین رئال مادرید و بایرن مونیخ قبل از بازی مرگ و زندگی / عکس