Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی باواریایی ها اعتقاد دارد روبرت لواندوفسکی جزو سه مهاجم برتر دنیا است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در چارچوب رقابت های جام حذفی آلمان و در مرحله یک هشتم نهایی، دو تیم بایرن مونیخ و دورتموند به مصاف یکدیگر می روند و جذاب ترین بازی جام را رقم خواهند زد. یوپ هاینکس سرمربی باواریایی ها در نشست خبری پیش از بازی شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاینکس در این نشست در مورد مصدومیت روبن و اینکه آیا او می تواند در این دیدار برای بایرن به میدان برود، گفت:

روبن تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته است و تقریبا دیگر دردی را احساس نمی کند، اما نمی خواهم در مورد او ریسک کنم. خود بازیکن گفته است که هنوز برای بازگشت به میدان زود است، بنابراین من او را در لیست تیم برای بازی با دورتموند قرار نمی دهم.

وی در مورد دیدار با دورتموند، عنوان کرد:

بازی مقابل دورتموند همیشه خاص است. آن ها همه ویژگی های یک تیم قدرتمند و خوب را دارند. برای بازیکنانی که قرار است در پست دفاع مرکزی بازی کنند تصمیم گیری کرده ام، اما چیزی در این باره نخواهم گفت. ژروم بواتنگ و متس هوملس را در این پست ها داریم. همچنین نیکولاس زوله که همیشه ما را تحت تاثیر قرار داده است. نکته ای که در مورد زوله می پسندم این است که هر چه به او بگویم می پذیرد.

هاینکس افزود:

بایرن و دورتموند همیشه بازی های جذابی را ارائه کرده اند و بازی فردا شب نیز چیزی غیر از این نخواهد بود. در بازی فردا(چهارشنبه) هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. بازی بسیار نزدیک خواهد بود. حتی ممکن است کار به ضربات پنالتی نیز کشیده شود.

سرمربی بایرن مونیخ در مورد لواندوفسکی، تصریح کرد:

از نظر من لواندوفسکی یکی از ۳ مهاجم برتر حال حاضر فوتبال جهان است. در نیم فصل دوم او بازیکن بسیار مهمی برای ما به شمار خواهد آمد، چون بازیکنی است که هر زمان تیم به او نیاز دارد، خود را نشان می دهد.

هاینکس در مورد به خدمت گرفتن ساندرو واگنر، گفت:

در این مورد چیزی نمی گویم. وقتی همه چیز رسمی شد باشگاه آن را اعلام می کند.

هاینکس در مورد کومان نیز اظهار داشت:

کینگزلی کومان اکنون زبان آلمانی را بهتر از قبل صحبت می کند. او به خوبی در باشگاه جا افتاده است. کومان هنوز جوان است و پتانسیل بالایی دارد و فکر می کنم بازی به بازی و با کسب تجربه، بهتر و بهتر خواهد شد.

سرمربی بایرن مونیخ در پایان گفت:

برای همه شما سال جدید و کریسمس خوبی را آرزو می کنم و امیدوارم در کنار خانواده هایتان تعطیلات خوب و آرامی را سپری کنید.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۸۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته

آفتاب‌‌نیوز :

شاگردان سیدمجتبی حسینی انگیزه زیادی در دیدار روز گذشته مقابل ذوب‌آهن داشتند و سعی کردند با کسب پیروزی در ورزشگاه فولادشهر به رتبه هفتم جدول صعود کنند، اما موقعیت‌های این تیم تبدیل به گل نشدند تا این سرمربی افسوس فرصت‌های از دست رفته در تقابل با تیم سابقش را بخورد.

مجتبی حسینی که مدام در طول بازی نکات لازم را به بازیکنان خود گوشزد می‌کرد، در نیمه اول با نمایشی از سوی شاگردان خود مواجه شد که فقط در بحث گلزنی ناموفق بودند و این مورد هم توسط این سرمربی اشاره شد که باید در زدن ضربات آخر دقت کنند و نمایش تاکتیکی و فنی آن‌ها در فولادشهر یا سایر بازی‌ها کافی نیست.

آلومینیوم روز گذشته شروع خوبی مقابل ذوب‌آهن داشت و اگر کمی خوش‌شانس بود، موقعیت‌های این تیم تبدیل به گل می‌شدند که این اتفاق نیفتاد و حتی یک‌بار هم ضربه مهدی لیموچی به تیرک عمودی اصابت کرد و به بیرون رفت.

مجتبی حسینی با وجود نمایش خوب تیمش مقابل ذوب‌آهن به هدف خود در این دیدار نرسید و حالا به دنبال آماده‌سازی تیمش برای دیدار آینده برابر پرسپولیس است تا بتوانند در جام حذفی شگفتی‌ساز شوند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • روبن آموریم کیست و چرا بازارش این‌قدر داغ شده؟
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • آکی واتسکه تبدیل به اولی هونس دورتموند خواهد شد / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • روبن آموریم با وست هم به توافق نرسید
  • ویسی:۶ بازی آینده فولاد از زن و بچه ام برایم مهمتر است/شاید سال بعد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته
  • سفر روبن آموریم به لندن برای مذاکره با وست هم / عکس