Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- 'علی ثمری' دارنده مدال طلای پرتاب وزنه رقابت های دو ومیدانی آسیا 2017 اودیشای هند گفت: بدنبال کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی رقابت های دومین دوره رقابت های دو و میدانی داخل سالن آسیا درتهران بوده و عنوان دیگری مرا راضی نمی کند.

ثمری که درحال برگزاری نخستین اردوی تدارکاتی آماده سازی برای شرکت در بازی های داخل سالن آسیای تهران، در کیش است، امروز(سه شنبه) به ایرنا گفت: هدف اصلی من کسب مدال در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا است اما از آنجا که رقابت های دو و میدانی داخل سالن 2018 درتهران برگزار خواهد شد، مدال های این رقابت ها را نیز می خواهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بیست و یکم آذرماه به همراه مربی خود در کیش اردو زده و تمرینات آماده سازی خود را شروع کرده ام.
دارنده مدال طلای رقابت های قهرمانی آسیا 2018 اودیشای هند با اشاره به اینکه در اردوی فعلی «احسان حدادی» نیز همراه او تمرینات خود را در کیش دنبال می کند، اظهار داشت: شرایط برگزاری اردو مطلوب بوده و روزانه دو نوبت تمرین می کنیم،صبح ها پرتاب وزنه و درتمرینات نوبت بعد از ظهر بدنسازی را در دستور کار داریم.
ثمری در پاسخ به این سئوال که در رقابت های قهرمانی دوو میدانی داخل سالن آسیا تهران با کدام ورزشکاران رقابت نزدیکی خواهد داشت،عنوان کرد: در صورت شرکت نمایندگان کشورهای قزاقستان و هند، رقابت اصلی را با ورزشکاران این دو کشور خواهم داشت و با آنان برای کسب مدال طلا مبارزه خواهم کرد.
وی درباره اضافه شدن مربی جدید به اردوی این تیم درکیش نیز گفت: حضور مربی آمریکایی درکیش منتقی است، مربی جدید احسان حدادی 29 دی ماه به ایران می آید و قرار است تمرینات مرا نیز درپرتاب وزنه زیر نظر داشته باشد.
عضو تیم ملی دوو میدانی کشورمان درپاسخ به سئوال دیگری مبنی براینکه مرحله دوم اردوی آماده سازی اش چه زمانی برگزار خواهد شد،عنوان کرد: اردوی نخست ما درکیش 21 روزه است و پس از آن به تهران بر می گردیم ،یک هفته استراحت کرده و برای برگزاری اردوی دوم دوباره به کیش باز خواهیم گشت.
ثمری درپاسخ به این سئوال که آیا اردوی برون مرزی نیز برای رقابت های قهرمانی دو و میدانی داخل سالن آسیا خواهید داشت،گفت: به قدر کافی زمان دراختیار نداریم از این رو برگزاری اردوی برون مرزی در این مرحله در دستور کار نیست، اما برای شرکت در بازی های آسیایی 2018 اندونزی چند اردوی برون مرزی و شرکت در رقابت های معتبر بین المللی در برنامه آماده سازی ما قرار دارد.
دومین دوره رقابت‌های دو و میدانی داخل سالن آسیا طی روزهای هجدهم، نوزدهم و بیستم بهمن ماه در سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.
ورزشی.**9144**1368
خبرنگار:سعید قهرمانی** انتشار: خیراله شفیعی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۹۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا از پنجم اردیبهشت به میزبانی امارات برگزار شد و تیم ملی ایران که با ۹ نماینده در این رویداد آسیایی حاضر بود در نهایت با کسب دو مدال طلا و نقره به کار خود پایان داد.

در جریان این مسابقات نازنین فاطمه عیدیان در دوی ۴۰۰ متر مانع با ثبت حد نصاب ۵۸.۸۶ ثانیه برای اولین بار موفق به کسب مدال طلا شد. این نخستین باری بود که در رده سنی جوانان آنهم در بخش زنان ایران صاحب مدال طلا می‌شد.

مهدی هفت‌چشمه دیگر دونده ایران نیز در ماده پرتاب چکش با ثبت حد نصاب ۶۶.۶۴ متر نشان نقره این مسابقات را به دست آورد تا دومین مدال آور تیم ایران در مسابقات قهرمانی آسیا باشد.

علی سروری در پرتاب چکش، ملیکا نوروزی در پرتاب چکش، مانا حسینی پرتاب نیزه، سجاد آقایی در ماده ۴۰۰متر، الناز موسایی در هفتگانه، محمد حسام مظفری در ماده ۸۰۰متر و ارشیا مصدقی در ماده پرش دیگر نماینده های ایران در رقابت های آسیایی امارات بودند که از رسیدن به مدال باز ماندند.

کد خبر 6090611

دیگر خبرها

  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال
  • ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در دوی ۴۰۰متر با مانع
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر