Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@22:58:43 GMT

۱۶۵ واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری نوسازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۴۹۲۰۹

۱۶۵ واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری نوسازی می‌شود

معاون توسعه برنامه‌ریزی سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۶۵ واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری نوسازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، علیرضا شجاعی امشب در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با اشاره به تصویب برنامه‌های اقتصاد مقاومتی استان در 5 محور اظهار داشت: این محورها شامل طرح‌های ویژه اشتغال‌زایی، برش طرح‌های ملی، طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و طرح‌های اولویت‌دار اول و دوم اقتصاد مقاومتی است که هر کدام دارای زیرگروه‌های تخصصی مختلف هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اعضای ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری کلیات ساختار اقتصاد مقاومتی استان را تصویب کرده‌اند، افزود: در اجرای طرح‌های ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مقاوم‌سازی اقتصادی، رفع بروکراسی اداری، تسهیل‌گری و ایجاد اشتغال پایدار در اولویت قرار گرفته است.

معاون توسعه برنامه‌ریزی سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری بیان کرد: طرح‌های ویژه اشتغالزایی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان 21 زیربخش تخصصی دارد که تهیه طرح جامع گردشگری استان، اشتغال فراگیر، توسعه مشاغل خانگی، اشتغال روستائیان و عشایر و تولید پوشاک در مناطق روستایی از جمله این زیربخش‌ها هستند.

شجاعی با اشاره به ضرورت افزایش سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی برای ایجاد اشتغال تصریح کرد: اجرای عملیات آبخیزداری و آبخوان‌داری در سطح 13 هزار و 250 هکتار، توسعه باغات دیم، کشت گیاهان دارویی و گل محمدی، توسعه آبزی پروری و پرورش ماهی در قفس به میزان 700 تن و مدل استفاده از منابع صندوق توسعه ملی و طرح‌های تامین و انتقال آب در بخش کشاورزی از دیگر زیربخش‌های طرح اشتغال‌زایی در بخش کشاورزی است.

وی با اشاره به تلاش برای دستیابی به فروش و بازارهای داخلی و خارجی و ایجاد الگوی رسانه‌ای تشویق مشارکت عمومی در تولید ملی و طرح مشترک گفتمان رسانه‌ای اقتصاد مقاومتی، ادامه داد: فعال کردن 20 واحد تولیدی راکد، تکمیل و بهره‌برداری از 50 طرح با 60 درصد پیشرفت فیزیکی، استفاده کامل از ظرفیت تولیدی 57 واحد نیمه فعال، بازسازی و نوسازی 165 واحد تولیدی، گسترش و بازگشایی بنگاه های تولیدی از دیگر زیربخش‌های تخصصی این طرح در استان است.

انتهای پیام/

R41350/P1377/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۹۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیر ساخت‌ بازار فروش عشایر چهارمحال‌ و بختیاری فراهم می‌شود

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان این که نداشتن اقدامات زیر ساختی برای مردم عشایری دلیلی برای کمبود زمینه توسعه است، گفت: زیر ساخت‌های بازار فروش دامداران عشایری فراهم خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، محمد زهرایی امروز _چهارشنبه، دوازدهم اردیبهشت_ در حاشیه افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی در منطقه دهدلی اظهار کرد: یکی از مشکلات اساسی ساکنان عشایرنشین چهارمحال‌وبختیاری، نبود زیر ساخت‌های لازم است که برای به وجود آوردن زمینه توسعه لازم است.

وی افزود: قرار بر این است که برای فروش بهتر محصولات دامداری و کشاورزی مردم عشایری با همکاری دولت سیزدهم و دستگاه‌های مجری، زیرساخت‌های این توسعه فراهم شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به مسیر صعب‌العبور و هزینه این زیر ساخت‌ها تصریح کرد: سازمان بسیج سازندگی به‌عنوان یکی از مجری‌ها در کنار دولت برای این کار مهم قرار گرفته و با استفاده از امکانات ماشین‌آلات و نیروهای بسیجی برای آسان‌سازی این طرح اقدام می‌کند.

زهرایی تاکید کرد: مسیر فراهم کردن این زیر ساخت‌ها در کوتاه مدت به پایان نخواهد رسید و به صبوری مردم غیور عشایرنشین نیز احتیاج داریم.

وی با اشاره به نقش مردمان عشایری به‌عنوان رزمندگان خط مقدم افزود: مردمان عشایری امنیت مرزها را فراهم می‌کنند به همین دلیل نباید این عمل ارزشمند از نظر سیاستمداران کشور دور بماند.

کد خبر 749875

دیگر خبرها

  • زیر ساخت‌ بازار فروش عشایر چهارمحال‌ و بختیاری فراهم می‌شود
  • نقشه راه سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری تدوین شده است
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو در واحد صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل از ۳۰ نفر از جامعه کار و کارگری گیلان
  • حمایت دستگاه قضائی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • حمایت دستگاه قضایی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • جلوگیری از تعطیلی ۲ هزار واحد تولیدی و بیکاری ۱۹۸ هزار نیروی کار
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد