Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@03:03:15 GMT

امیدواری استقلالی ها به ضربات ایستگاهی!

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۴۹۳۰۱

امیدواری استقلالی ها به ضربات ایستگاهی!

استقلالی ها در لیگ هفدهم در گلزنی مشکل دارند و تا به امروز موفق نشدند از روی ضربه ایستگاهی و کرنر به گل برسند. آبی های تهرانی البته برابر سپاهان موفق شدند یک ضربه مستقیم را تبدیل به گل کنند؛ اما هیچ استفاده ای از ضربات کرنر و ایستگاهی نبردند.

ایرانجوان بوشهر رقیب روز چهارشنبه استقلالی ها در جام حذفی اما در ضربات ایستگاهی ضعف شدیدی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم بوشهری طی فصل جاری و فصل گذشته گل های زیادی را روی ضربات ایستگاهی دریافت کرده و استقلالی ها امید زیادی دارند تا با توجه به نقطه ضعف این تیم در ضربات ایستگاهی، طلسم خود را پشت سر بگذارند.

وینفرد شفر در آخرین تمرینات استقلال تمرکز زیادی روی ضربات ایستگاهی و کرنر داشت و طرح های مختلفی را برای بازیکنان در نظر گرفت تا بتوانند از این ضربات در دیدار با ایرانجوان استفاده کنند؛ با توجه به نمایش دفاعی ایرانجوان و گره خوردن احتمالی بازی ضربات کرنر و ایستگاهی می توانند کلید برد استقلال باشند.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۹۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند

به گزارش "ورزش سه"، روی جلد روزنامه خبر ورزشی مربوط به روز دوم اسفند ۱۳۸۳ نقل قولی از علی انصاریان به انتشار رسیده که بعضی از بازیکنان پرسپولیس را به استقلالی بودن متهم کرده است.

انصاریان که خود زمانی پیراهن‌ پرسپولیس را از تن درآورد و به استقلال پیوست، در این مصاحبه پنبه تعدادی از بازیکنان هم‌تیمی‌اش را زده و احتمالا آنها را به بی‌تعصبی متهم کرده است.

تصویری که روی جلد خبرورزشی است، مربوط به بازی مشهور پرسپولیس و استقلال است که با نتیجه ۳-۲ به سود آبی‌ها به پایان رسید و اتفاقا سه ستاره استقلال در این مسابقه، پیروز قربانی، فرزاد مجیدی و محمود فکری، در این تصویر به چشم می‌خورند.

دیگر خبرها

  • در ضربات آخر تمرکز نداشتیم
  • آلومینیوم گربه سیاه پرسپولیس / حذف سرخپوشان در بازی نفس گیر در ضربات پنالتی +فیلم
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • نکونام استقلالی‌ها را تعطیل کرد
  • حسرت استقلالی‌ها از معرفی یک دروازه‌بان جدید!
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • امیدواری جانشین کلوپ: 48 ساعت دیگر در لیورپول!
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال