Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، مهدی بخشی روز سه شنبه در بازدید از ساختمان اورژانس نیر افزود: ساختمان اورژانس نیر با پیشرفت فیزیکی 95 درصد دهه فجر امسال افتتاح می شود.
او گفت: این ساختمان در زیربنایی بالغ بر 350 متر مربع احداث شده است.
بخشی با اشاره به اعتبار هزینه شده برای احداث این ساختمان تصریح کرد: برای احداث این ساختمان پنج میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین با اشاره به محوطه سازی آن افزود: با توجه به سردی آب و هوا زیرسازی محوطه ساختمان اورژانس صورت می گیرد و به محض مساعد شدن شرایط جوی روکش آسفالت آن انجام می شود.
سرپرست فرمانداری نیر همچنین با قدردانی از زحمات شبکه بهداشت و درمان نیر در راستای خدمات رسانی به بیماران افزود: امید است با راه اندازی ساختمان اورژانس نیر خدمات شایان ذکری به بیماران ارائه شود.
بخشی گفت: یکی از نیازهای مبرم شهرستان ساختمان اورژانس بود که با راه اندازی این ساختمان برخی از مشکلات شبکه بهداشت نیر حل خواهد شد.
سرپرست فرمانداری اظهار کرد: دولت به تنهایی قادر به پوشش کامل خدمات درمانی در شهرستان نیست بلکه باید سایر بخش ها بویژه بخش خصوصی با ایجاد مراکز درمانی و خدمات لازم در این زمینه به کمک بیایند.
او با اشاره به نیاز مردم شهرستان به توسعه مراکز خدمات درمانی اظهار داشت: شهرستان نیر به دلیل جایگاه خاص و موقعیت جغرافیایی آن پذیرای گردشگران بسیاری است که مراکز درمانی و خدمات بهداشتی در این شهرستان علاوه بر جمعیت ساکن به ارائه خدمات به سایر جمعیت شناور در این شهرستان می پردازند که امکانات ان جوابگو نیست .
وی اضافه کرد: توسعه امکانات بهداشتی و درمانی در کنار تکمیل کادر متخصص از نیازهای ضروری شهرستان نیر است و مسوولان مربوطه باید در این زمینه مساعدت و نگاه ویژه داشته باشند.
مهدی بخشی گفت: دولت تدبیر و امید با تکمیل این ساختمان این شهرستان گام های خوبی برای توسعه خدمات بهداشت و درمان در نیر برداشته اما این خدمات باید با ورود بخش خصوصی تکمیل شود.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نیر هم گفت: امسال همه فعالیت و برنامه ها در بخش بهداشت و درمان نیر برای اجرای شعار اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل است.
دکتر مجید غریبانی افزود: ما در مدیریت بهداشت اعتقاد به مشاوره داریم و رمز موفقیت بخش بهداشت در شهرستان نیر همین اصل است که در همه ارکان بهداشت شهرستان بخوبی رعایت می شود.
شهرستان نیر در 30 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد ، تحول نظام سلامت یکی از طرح های موفق دولت است و در اجرای این طرح شاخص های بهداشتی - درمانی در جای جای کشور ارتقا یافته است.
خبرنگار: شهرام اصالت نیری ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7116/6018

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۹۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • افزایش ۳۵ درصدی خدمات بهداشتی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی در چهارمحال و بختیاری
  • بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت
  • بانک ملی ایران پیشگام در حمایت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی
  • جذب ۷۰۰ نیروی جدید در شبکه بهداشت اصفهان
  • ارائه خدمات درمانی در راستای برنامه‌های نظام سلامت
  • بهره‌مندی بیش از ۸۹ هزار نفر از خدمات آزمایشگاه‌های مراکز بهداشتی تربت حیدریه