Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@14:47:25 GMT

تیم ملی ایران با اقتدار قهرمان شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۴۹۴۸۳

تیم ملی ایران با اقتدار قهرمان شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،در مجموع نتیجه دو هفته مسابقات تنیس قهرمانی زیر ۱۳ سال غرب آسیا تیم تنیس کشورمان مقام نخست را بدست آورد ، تیم دختران و پسران لبنان دوم شدند و تیم تنیس زیر ۱۳ سال سوریه مقام سوم را از آن خود کردند.

به این ترتیب با معرفی نفرات و تیم های برتر این دوره از مسابقات عصر امروز با برگزاری مراسم اختتامیه در حضور ، علیرضا قائدیان معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش ، علی اسدی پویا مدیر اداره ورزش منطقه آزاد کیش،  مجید شایسته رئیس فدراسیون تنیس کشورمان ،  علی افشارزاده  ، سید امیر برقعی مدیر توسعه تنیس غرب آسیا و آسیایی میانه، علی اصغرغمناک رئیس سازمان لیگ تنیس کشور ، قاسم کردی مدیر امور مالی و منابع انسانی فدراسیون،  فرشاد صفتی و امیر صدری مدیر برگزاری مسابقات، امین مهدویان سرداور و علاقه مندان برگزار و از نفرات برتر تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره از رقابت ها 10 تنیسور دختر و 16 تنیسور پسر از کشورهای سوریه، افغانستان، عراق، لبنان و ایران حضور داشتند و به مدت 2 هفته در زمین های تنیس مجموعه المپیک جزیره کیش با یکدیگر به رقابت پرداختند.

این رقابت ها از  20 لغایت 28 آذر ماه سال جاری در دو بخش دختران و پسران به میزبانی جزیره کیش برگزار و در پایان تنیسورهای برتر هر هفته برای حضور در تیم منتخب غرب آسیا انتخاب و پس از آن به مسابقات سطح 2 آسیا اعزام می شوند.

در بخش دختران مشکات الزهراء صفی ، فاطمه سادات زنجانی، درسا چراغی و ماندگار فرزامی و در بخش پسران آریو جوادی، یونس طلاور، آرتین نظری، سامان رضائیان و امیر علی قوام ترکیب تیم ملی کشورمان در این رقابت ها را تشکیل می دادند.

شهرزاد شیخ صراف و  تونی آندروایچ به عنوان مربی و عباس خیلتاش به عنوان مدیر فنی در تیم های ملی در این دوره از رقابت ها حضور داشتند.

یاد آور می شود: سید امیر برقعی مدیر توسعه تنیس غرب آسیا و آسیایی میانه در این مسابقات حضور داشت و مدیریت این دوره از مسابقات بر عهده امیر صدری و فرشاد صفتی بود و امین مهدویان داور نشان سفید کشورمان به عنوان سرداور حضور داشت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۹۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه مرادی و مهدی اسلامی نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت) با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شد.

در این سفر یک روزه مسئولان فدراسیون والیبال از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند و سپس سید میلاد تقوی در جلسه‌ای با دکتر فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در این جلسه علاوه بر مرادی و اسلامی، امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد نیز حضور داشتند و در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

کد خبر 6093338

دیگر خبرها

  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا