Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد؛ علی کارگر _ عضو هیئت مدیره بانک_ در این همایش ضمن بیان مطلب فوق، با اشاره به آیات و روایات مبنی بر اهمیت شغل مدیران مالی، گفت: از نگاه دانشمندان علم مدیریت گزارشهای مالی چنانچه قابلیت تحلیل داشته باشد درتصمیم گیری و تصمیم سازی مدیران ارشد سازمان اهمیت بسزایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی ارائه گزارشهای حسابداری مالی، گزارشهای مدیریتی و گزارشهای قانونی را بخشی از وظایف مدیران مالی دانست و خاطر نشان کرد: تدوین صورتهای مالی که زیر مجموعه های گزارشهای قانونی به شمار می رود اقدامی مهم در شرکتهای سهامی است که مورد استفاده عموم مردم قرار می گیرد.
 
عضو هیئت مدیره بانک اظهار داشت: مدیران مالی باید جایگاه ویژه و متناسب با وظایف محوله سازمانی خود داشته باشند لذا رعایت و تطبیق امور مطابق قوانین پرداخت، وصول درآمد ها و کسب سود از جمله وظایفی است که تنها بر عهده همکاران مالی قرار دارد.
 
کارگر همچنین ارائه به موقع گزارشهای مدیریتی و قانونی در راستای جلوگیری از وقوع تخلفات و تصمیم گیریهای نابجا را مهم دانست و داشتن طرح و برنامه مدون در راستای پیشبرد اهداف و وظایف را جزو ویژگیهای یک مدیر مالی موفق عنوان کرد.
 
عضو هیئت مدیره بانک تصریح کرد: ارائه پیشنهاد درراستای هزینه کرد منابع جذب شده از سوی مدیران مالی می تواند موجبات سود دهی سازمان را فراهم نموده و از خسارتها و زیانهای ناشی از این حوزه پیشگیری کند.
 
کارگر در پایان استفاده از خرد جمعی در تصمیم گیریها، ایجاد تعامل با مدیران موفق و استفاده از تجارب آنها، تعامل با سایر مدیران سازمانی، مشارکت در تصمیم سازی های سازمانی و ارتقاء سطح دانش و معلومات تخصصی را پر اهمیت دانست و اظهار امیدواری کرد مدیران استانی با احراز این ویژگیها بتوانند شرایط رشد و تعالی بانک را فراهم نمایند.
 
محسن داوود آبادی_ معاون مالی بانک_ نیز در ادامه، برگزاری همایش مشترک معاونت مالی و پشتیبانی و مهندسی را دارای اهمیت بالایی دانست و یکی از علل برگزاری آن را آشنایی با بازرسی بیمه ای سازمان تامین اجتماعی از بانکها عنوان کرد.
 
وی گفت: بخش عمده ای از فعالیتهای بانک خرید و فروش املاک، مستغلات و تجهیزات است که توسط معاونت پشتیبانی و مهندسی انجام شده که بیمه نیز مشمول تمامی این فرآیند های کاری می شود لذا باید با اعمال دقت بیشتر در روند کاری خود و نحوه بستن قرارداد با پیمانکار ها بتوانیم به این شناخت برسیم که چه قرار دادهایی مشمول بیمه می شوند و کدامیک نمی شوند.

داوود آبادی در خاتمه ضمن تاکید بر تسویه حساب با پیمانکارها، ابراز داشت: خرید کالا و تجهیزات مقوله مهم و پر اهمیتی است که در صورت عدم دقت در آن خسارتهای بسیاری به بانک وارد می شود.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۹۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح 3 طرح هادی در شیروان

به گزارش روابط عمومی این مراسم با حضور فرماندار ،مدیر کل و معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان، بخشدار مرکزی، مدیران شهرستان و اهالی روستای قلعه چه برگزارشد. در این مراسم دکتر زارعی مدیرکل بنیاد مسکن استان ضمن تقدیر از مدیران شهرستان گفت: در سال گذشته باهمراهی مسئولان شهرستان و شوراها و دهیاران روستاها عملکرد قابل قبولی در حوزه اسفالت معابر شهرستان ثبت شد . وی اضافه کرد در سال گذشته از محل قیر رایگان در شهرستان شیروان ۹۹هزار مترمربع آسفالت با اعتباری معادل ۱۷۹ میلیارد ریال انجام شد. همچنین در ادامه مهندس احمدی مدیر بنیاد مسکن شیروان گفت: در این مراسم  طرح هادی ۳ روستا به مساحت ۲۱ هزار مترمربع آسفالت و ۵۶۵ متر طول جوی و جدول  افتتاح گردید. در این مراسم اسماعیل زاده فرماندار شیروان گفت: بنیاد مسکن از نهادهایی که در ابتدای انقلاب و با ابتکار امام راحل تاسیس گردید که ثمره این فرمان را امروزه با خدمات گسترده ی این نهاد از نزدیکترین روستاها تا دورترین مناطق روستایی میتوان به صورت مشاهده کرد./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • همراهی بانک ها در تامین مالی پروژه‌ها و طرح‌های توسعه شرکت مس
  • لزوم توجه جدی به دغدغه‌های مراجع عظام تقلید در بانکداری
  • صبر و استقامت شهید حجازی در برابر مشکلات ستودنی بود
  • سنگینی هزینه‌های درمان روی دوش مردم
  • روند تصمیم‌گیری نسبت به حل مشکلات تولیدکنندگان قم تسریع شود
  • نرم‌افزار حسابداری بازرگانی چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • قارچ چاگا ؛ برای افرادی که به سیستم ایمنی خود اهمیت می دهند(+عکس)
  • اعلام جزئیات تأمین مالی زنجیره تأمین در سال ۱۴۰۳
  • افتتاح 3 طرح هادی در شیروان
  • متقاضیان وام های بانکی بخوانند