Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@13:12:48 GMT

ادارات تهران چهارشنبه تعطیل نیستند

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۴۹۵۳۸

کریمی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص افزایش ساعت کار طرح زوج و فرد گفت: طرح زوج و فرد که برابر مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران امروز از درب منزل اجرایی شده بود تا ساعت ۲۴ امشب ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص افزایش ساعت کار طرح زوج و فرد برای فردا گفت: این افزایش ساعت در حال حاضر تنها برای امروز تا ساعت ۲۴ اجرایی خواهد شد و اجرای آن برای فردا و روزهای آینده منوط به تصمیم گیری جدید خواهد بود که در صورت انجام آن قطعا به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه، ادارات فردا تعطیل نیستند، از تعطیلی مدارس این استان در کلیه مقاطع به جز شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس در روز چهارشنبه (29 آذرماه) خبر داد.

معاون عمرانی استانداری تهران تاکید کرد: شهروندان تهرانی برای اطلاع از مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران شامل تعطیلی مدارس یا تغییر در محدوده و ساعت طرح ترافیک و همچنین طرح زوج و فرد تنها اخبار منابع موثق همچون خبرگزاری‌ها و صدا و سیما را دنبال کنند و به گمانه‌زنی‌هایی که در سایت‌های خبری انجام می‌شود توجهی نداشته باشند.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۹۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آب و هوای تهران در پایان هفته

به گزارش خبرگزاری مهر، بر پایه بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و واکاوی الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین روز جمعه (۷ اردیبهشت) در ارتفاعات شرقی استان گاهی افزایش ابر، افزایش باد، گاهی رگبار پراکنده باران با احتمال رعد و برق دور از انتظار نیست. از امروز (۶ اردیبهشت) روند تدریجی افزایش دما در سطح استان مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، شهریار با بیشینه دمای ۲۴ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۷ اردیبهشت‌ماه) صاف تا قسمتی ابری، وزش باد، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و طی شنبه (۸ اردیبهشت‌ماه) صاف و وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. طی ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه سنجش آلودگی فیروزکوه ۰.۷ میلیمتر بارش دریافت کرده است.

کد خبر 6088668 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری طی ۵ روز آتی
  • وضعیت آب و هوای تهران در پایان هفته
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد