Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز اورژانس شهرستان اسلامشهر با اشاره به افزایش حوادث جاده‌ای در محور احمدآباد مستوفی گفت: در ۹ ماه گذشته تعداد ۲۲۴مورد مأموریت تصادفی در محور احمدآباد مستوفی به مرکز اوژانس اسلامشهر اعلام شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر، مجید لشگری امروز در نخستین جلسه هم‌اندیشی مسئولان شهرستان اسلامشهر در امور پیشگیری از حوادث که با حضور یونس اسدی مقدم دادستان عمومی و انقلاب و دیگر مسئولان شهرستان برگزار شد، با اشاره به حوادث جاده‌ای در محور احمدآباد مستوفی اظهار داشت: در 9ماه گذشته تعداد 224مورد مأموریت تصادفی در محور احمدآباد مستوفی به مرکز اوژانس اسلامشهر اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این تعداد مأموریت، 130 مصدوم به مراکز درمانی اعزام و 63 نفر مجروح نیز به صورت سرپایی در محل تحت مداوا قرار گرفته و 31 نفر هم فوتی داشته‌ایم.

رئیس مرکز اوژانس اسلامشهر بیان کرد: این آمار به غیر از تعداد نقض عضوهای بی‌شماری است که خانواده‌های زیادی را گرفتار مسائل مختلف کرده است .

لشگری در پایان با اعلام اینکه افزایش حوادث در این محور سبب استقرار یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در پایگاه عوارضی شده است خاطرنشان کرد: امدادرسان‌ها و عوامل امدادی اوژانس همواره در معرض خطر بوده و تاکنون چندین بار خودروهای عبوری با آمبولانس‌های اورژانس که در حین انجام مأموریت بوده‌اند، نیز تصادف کرده‌اند.

انتهای پیام/

R7840/P1377/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۹۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور هراز باز شد

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: محور هراز مسیر (رفت و برگشت) که به علت بارش باران، ریزش سنگ و عدم ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود شده بود، بازگشایی شد.

آمد و شد خودرو‌ها هم اکنون در محور‌های استان عادی و روان است و محور‌های شمالی دارای بارش باران می‌باشند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضع راه‌های استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تعداد فوتی های ناشی از گازگرفتی در زنجان کاهش یافت
  • محور هراز باز شد
  • افزایش فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌شرقی
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان
  • افزایش ۲۸ درصدی فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌ شرقی
  • ثبت ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تردد در محور‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • امدادرسانی به ۲۴۵ حادثه در گلستان/حوادث جاده‌ای در صدر
  • قدردانی فرمانده کل قوا از عملکرد نیروهای مسلح در حوادث اخیر/ رهبر انقلاب: موضوع تعداد موشک‌های شلیک شده و یا موشک‌های به هدف اصابت کرده که طرف مقابل بر روی آنها متمرکز شده، موضوع دست دوم و فرعی است
  • کنگره بین المللی سلامت اربعین برگزار می‌شود
  • ثبت ۱۴۰۳ مورد پرونده ناشی از حوادث کار در آذربایجان غربی