Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@04:44:54 GMT

اختیارات بانکی استان‌ها افزایش پیدا می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۴۹۵۶۱

اختیارات بانکی استان‌ها افزایش پیدا می‌کند

معاون وزیر اقتصاد و دارایی در همدان با بیان اینکه مدیران بانک در استان‌ها خواهان افزایش اختیارات استانی هستند،گفت:گاهی برخی مدیران ارشد تمایلی به واگذاری تفویض اختیار ندارند لذا منتظر نظر روسای ارشد هستیم تا بتوانیم تصمیماتی را در این زمینه بگیریم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، مهدی قدمی بعداز ظهر امروز  در جلسه شورای هماهنگی مدیران زیرمجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان همدان اظهار داشت: تفویض اختیارات استانی مورد تاکید وزیر محترم اقتصاد است به همین سبب برخی سازمان‌ها از جمله امور مالیاتی کشور اقدامات خوبی را در این خصوص انجام داده و بخش‌های زیادی از اختیارات را به مدیران کل استان‌ها تفویض کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حوزه بانک، گمرک و سایر سازمان‌های زیرمجموعه وزارت اقتصاد در برخی موارد محدودیت قانونی وجود دارد، افزود: گاهی برخی مدیران ارشد تمایلی به واگذاری تفویض اختیار ندارند لذا منتظر نظر روسای ارشد هستیم تا بتوانیم تصمیماتی را در این زمینه بگیریم و در نهایت اگر اقدام از سوی مدیران ارشد سازمانی در کشور محقق نشد، با بخشنامه و دستورالعملی از سوی وزیر این اقدام صورت گیرد.

 قدمی افزود: در سفرهایی که به استان‌های مختلف داشتم در جلسات شورای هماهنگی مدیران زیرمجموعه حضور پیدا کردم اما هم‌افزایی موجود در شورای هماهنگی استان همدان بسیار مطلوب است.

وی به امر سرمایه‌گذاری خارجی اشاره کرد و گفت: اقدامات بسیار خوبی در استان همدان و در این حوزه صورت گرفته که امید است مطلوب‌تر شود و همراهی و کمک ما در این زمینه همراه شما خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد افزود: در مجموعه ساماندهی ادارات کل امور اقتصادی و دارایی به مناطق چندگانه تقسیم شده‌اند که مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان ریاست منطقه 6 کشور را بر عهده دارد.

قدمی از مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان به‌سبب ارتقا جایگاه بانوان که مورد تأکید ریاست محترم جمهوری است، تشکر کرد و گفت: باید بین توسعه اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار تعادلی باشد تا هم مسائل کلان کشور مورد تأکید قرار گیرد و هم انتظارات استانی برآورده شود.

وی افزود: در زمینه درآمدهای استانی نیز باتوجه به اینکه باید به سمت منابع جدید درآمدی حرکت شود، باید مراقبت کرد تا به گونه‌ای عمل شود که برای درآمد بیشتر تولید و اشتغال قفل نشود.

انتهای پیام/

R41405/P1377/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۹۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، پژمان فاضلی از پذیرش دانشجو در رشته‌های جدید کارشناسی ارشد آسیب شناسی ورزشی و تمرینات اصلاحی گرایش تمرینات اصلاحی، روانشناسی ورزشی، مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی در دانشگاه آزاد شهرکرد خبر داد و افزود: هم اکنون در این دانشگاه ۵۱ رشته در مقطع کارشناسی ارشد وجود دارد.

وی‌گفت: دانشگاه آزاد شهرکرد با در نظر گرفتن آمایش منطقه‌ای و برای رسیدن به دانشگاه کارآفرین و همچنین پاسخ به نیاز جوانان جویای تحصیل به ویژه تحصیلات تکمیلی، به دنبال افزایش رشته‌های جدید و کاربردی است.

فاضلی یادآورشد: برای تشویق نسل جوان و جویای علم، شرایط ویژه‌ای مانند تخفیف شهریه و وام‌های تحصیلی مختلف در نظر گرفته‌ایم.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد گفت: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ می‌توانند از مهرماه امسال در این رشته‌ها مشغول به تحصیل شوند.

به‌گفته وی در این دانشگاه حدود ۱۰ هزار دانشجو در رشته‌های تحصیلی مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری عمومی و دکتری تخصصی مشغول به تحصیل هستند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901627

دیگر خبرها

  • آلودگی هوای اصفهان، دغدغه مدیریت استان و مدیران ارشد کشور است
  • افزایش رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • تعطیلی دانشگاه لهستانی به جرم فروش مدرک/ مدیران سیاسی و نظامی مشتریان مدرک تقلبی بودند
  • اکسپو سکوی پرتاب توسعه خراسان جنوبی
  •  تماس تصویری نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل با مشاور ارشد امیرعبداللهیان
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • مصرف برق همدان در بخش‌های مختلف انضباط یابد
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • وزیر امور اقتصادی و دارایی: پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای نحوه تامین مالی تایید شد