Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@13:46:13 GMT

اعطای تندیس به 24 دانشجوی فداکار کشور

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۴۹۵۷۷

اعطای تندیس به 24 دانشجوی فداکار کشور

تهران- ایرنا- رئیس سازمان جهاد دانشگاهی تهران از اعطای تندیس ملی فداکاری به 24 دانشجوی برتر کشور در این حوزه خبر داد.

سیدعلی طباطبایی عصر سه شنبه در حاشیه هفتمین همایش تندیس ملی دانشجویان فداکار سراسر کشور در سالن فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این مطلب افزود: این دانشجویان فداکار از بین بیش از یک هزار دانشجوی برتر سراسر کشور در حوزه های مختلف انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهدی عباسی دبیرهفتمین همایش تندیس ملی دانشجویان فداکار نیزبه خبرنگار ایرنا گفت: این 24 دانشجوی فداکار به دلیل فعالیت خود درعرصه های مختلف دفاع از کشور، انقلاب اسلامی و حریم اهل بیت (ع)، ارائه خدمات پیشگیرانه و امداد رسانی داوطلبانه در سوانح، حوادث و رخدادهای طبیعی و غیر طبیعی، فعالیت های داوطلبانه در امور خیریه، حوزه های سلامت و توانبخشی، مشارکت داوطلبانه در سازندگی، آبادانی و محرومیت زدایی کشور، حفاظت از محیط زیست و تامین ارگان های حیاتی بیماران نیازمند از طریق اهدای خون و عضو، انتخاب و با اعطای نشان فداکاری از آنها تقدیر شد.
به گزارش ایرنا، در این مراسم 3 تندیس ملی دانشجویان فداکار نیز به شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده و محمدرضا دهقان امیری و محمدحسینی که در راه اردوی جهادی به شهادت رسیده بودند، اعطا شد.
همچنین در این مراسم به دلیل مشارکت گسترده در امور خیریه از علی دایی، اسطوره فوتبال کشور تقدیر شد.
تقدیر از میلاد سجادی مقدم برای امداد و نجات و شناسایی کودک زنده از زیر آوار، محمد یاوری برای امداد و نجات جاده ای و پژمان سهرابی برای عضویت در تیم واکنش سریع از دیگر برنامه های این مراسم بود.
همچنین از آروین اسدعلی برای 5 سال فعالیت داوطلبانه امداد و نجات و مدیریت صحنه ای تصادفات جاده ای، محمد صبوری مطلق برای فعالیت داوطلبانه امداد و نجات و حسین سلیمانی فارسانی برای 24 بار اهدای خون نیز تقدیر شد.
از صیاد شیخی برای فعالیت داوطلبانه در حوزه فرهنگ سازی آموزش و حفاظت محیط زیست و از سهیل خسرو نژاد برای جلوگیری از قطع 15 اصله درخت کهنسال از طریق طرح نوآورانه تقدیر شد.
همچنین از بهمن پرورش برای 18 سال امداد و نجات، محمدحسین کوبادی برای عملیات متعدد امداد و نجات در محیط های آبی و شنا در طول خلیج فارس نیز تقدیر شد.
از سارا خادم الشریعه نخستین دختر شطرنج باز ایرانی که در درجه استادی قرار دارد نیز تقدیر شد.
همچنین در این مراسم از شادی عرفانیان برای مشارکت در اردوهای جهادی، زهره قزلسفلی برای مشارکت در اردوهای یاری رسانی و از کرم جعفری برای یاری رسانی به معلولان و مددجویان تقدیر شد.
در این مراسم از گروه جهادی منتظران ظهور برای ارائه خدمات دندانپزشکی در مناطق محروم، از گروه جهادی رضویون برای فعالیت در اعزام گروه های امداد و نجات و از گروه جهادی شهید هدایت برای ارائه خدمات گستره پزشکی در مناطق محروم تقدیر شد.
همچنین در حوزه حمایت از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست از کانون همدلی دانشگاه علوم پزشکی کردستان تقدیر شد.
در این مراسم از کانون خیریه دانشجویی بهار از دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای ارائه خدمات به معلولان و مددجویان و کمک به کودکان کار و از دانشجویان عضو تیم های حمایت روانی و اجتماعی سهند برای حمایت روانی، اجتماعی و فرهنگی از آسیب دیدگان حوادث طبیعی تقدیر شد.
خبرنگار: سیدجواد آل داود - انتشاردهنده: محمد آجورلو
تهرام/7243//1348

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۹۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: ۲ هزار و ۱۵۲ نفر درگیر با آبگرفتگی طی ۲ روز اخیر در پی بارش باران در ۱۶ شهرستان توسط هلال احمر امدادرسانی شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در اهوزا، وحید شعبانی گفت:  2 هزار و 152 نفر درگیر با آبگرفتگی طی 2 روز اخیر در پی بارش باران در 16 شهرستان توسط هلال احمر امدادرسانی شدند.

وی افزود: 16 شهرستان خوزستان طی 2 روز گذشته تحت تاثیر سامانه بارشی قرار گرفته بودند و در مناطقی شاهد وقوع سیلاب و آبگرفتگی بودیم.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر استان در مدت یاد شده 90 عملیات امداد و نجات انجام دادند.

نجفی با اشاره به اینکه در این عملیات‌ها 57 دستگاه خودروی امدادی به کار گرفته شد، افزود: در این مدت زمان، تیم‌های تخصصی سیلاب موفق به تخلیه گل و لای و آب از 35 منزل مسکونی شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان بیان کرد: تیم‌های امدادی در حال ارزیابی مناطق دچار آبگرفتگی هستند و عملیات امدادرسانی نیز همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را دریافت کرد
  • امدادرسانی به بیش از ۵۳۰۰ تن در سیل و آبگرفتگی ۱۷ استان
  • ۸ استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر تقدیر شدند
  • ۱۷ استان کشور متاثر از سیل و آبگرفتی/ امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر
  • ورود خودروهای جدید به هلال احمر
  • برنامه الحاق ناوگان لجستیکی جدید هلال احمر به استان‌های کشور
  • امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان
  • برنامه الحاق ناوگان لجستیکی جدید جمعیت هلال احمر به استان‌های کشور
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۲۳ استان
  • امداد رسانی پس از سقوط در ارتفاعات کرمان