Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: انتشار یک گزارش خبری درباره یکی از راه های تامین درآمد برای دولت به منظوراشتغالزایی در بودجه ۹۷ در پایگاه اطلاع رسانی دولت با سوء برداشت هایی همراه بوده است که برای تنویر افکار عمومی توضیح ذیل ارائه می شود.

در گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت ذکر شده است که موضوع اشتغالزایی یکی از اصلی ترین موضوعات بودجه سال ۹۷ است و دولت در ذیل تبصره ۱۸ بودجه سال ۱۳۹۷ یکی از راه های تامین درآمد برای اشتغالزایی را که یکی از اصلی ترین دغدغه های کشور است، افزایش قیمت بنزین و گازوئیل و اختصاص درآمد حاصل از آن برای این امر در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تبصره ۱۸ پیشبینی شده است که دولت از این طریق ۱۷هزار میلیارد تومان درآمد به دست می آورد که خود را ملزم می داند آن را در راه اشتغالزایی هزینه کند. از این رو در ادامه گزارش آمده است که برای تحقق چنین درآمدی، قیمت بنزین و گازوئیل در بودجه سال ۱۳۹۷ به ترتیب ۱۵۰۰ و گازوئیل ۴۰۰ تومان «پیشنهاد» شده است. از کلمه «پیشنهاد» کاملا مشخص است که این موضوع قطعی نیست و صرفا یک نظر کارشناسی است که نیاز به بحث و بررسی بیشتر دارد و در زمان قطعی شدن به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

متاسفانه برخی رسانه ها از این مطلب سوء برداشت کرده و یا به هر دلیل دیگری ادعا کرده اند که پایگاه اطلاع رسانی دولت قیمت های جدید بنزین و گازوئیل را رسما اعلام کرده است که این برداشت کاملا نادرست بوده است.

برچسب ها: توضیح ، پایگاه اطلاع رسانی دولت ، بودجه جنجالی

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۹۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود

حجت الاسلام محمد حسن رستمیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دامغان در مصلای این شهرستان ضمن اشاره به سفر هفته گذشته رئیس جمهور به استان سمنان و شهرستان دامغان، گفت: مردم انتظار دارند که دولتی‌ها به صورت شفاف میزان اعتبارات و مصوبات را بیان کنند.

وی با بیان اینکه مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شده و مسئولان گزارش عملکرد خود را نیز بیان کنند، افزود: اعلام تعداد مصوبات و میزان اعتبارات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان و شهرستان دامغان یک مطالبه عمومی است

امام جمعه دامغان در ادامه ضمن اشاره به هفته کارگر و با بیان اینکه اسلام برای این قشر ارزش و جایگاه خاص قائل است، تاکید کرد: مسئولان باید از حق و حقوق کارگران دفاع کنند تا این قشر با انگیزه بیشتری به رشد تولید کمک کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل حجاب یا اختلاف ملکی؟
  • تکذیب پلمب یک بیمارستان به دلیل کشف حجاب در شمال تهران
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • مروری بر بودجه در سال ۱۴۰۳؛ دست دولت در جیب مردم برای جبران کسری!
  • خلجی : افتتاح سد در سریلانکا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت + فیلم
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند