Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گارش خبرگاری برنا گیلان ؛ حسین میرزایی ولدی افزود :  رشت  نیز با توجه به داشتن  آداب و رسوم مختلف به دلیل تعدد فرهنگ ها ازهمه استان و جاذبه فرهنگی آن و همچنین به دلیل انتخاب شهر رشت بعنوان شهر خلاق خوراک در یونسکو در این شب می تواند مقصد بسیاری از گردشگران از أقصی نقاط ایران باشد   به دلیل اینکه یک عنصر بسیار جذاب در شب یلدا تنوع خوراکیهای مورد استفاده در این جشن  در میان گیلانیان می باشد که میتواند برای گردشگران جذاب باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  به همین  بسیاری از أماکن اقامتی و پذیرایی می توانند میزبان گردشگران باشند  . شهرستان رشت با دارا بودن تعداد ٣٩ دفاتر خدمات مسافرتی ، ٨٨ واحد پذیرایی بین راهی دارای مجوز ، ١٠هتل ، ٣ هتل آپارتمان  ، ١١ مهمانپذیر ، ٨ مجتمع گردشگری و ٧٨ مسافر کاشانه و تعدادی اقامتگاه های بومگردی هم اخیراً به وإحدهای اقامتی شهرستان أضافه شده است .  شهرستان رشت در شش ماهه اول ٩٦ پذیرای بیش از  ٨ میلیون دویست هزار نَفَر گردشگر بوده و در نوروز ٩٦ بامیزان أقامت بیش از یک میلیون و هشتصد و شصت   هزار نَفَر حائز رتبه اول ماندگاری در بین ١٦ شهرستان در سطح استان گیلان بوده است.

میرزایی افزود: شایان ذکر است که در جهت کیفی سازی و ارتقاء سطح خدمات به گردشگران و  نظارت بر عملکرد تأسیسات گردشگری  و ثبت تخلفاتی نظیر کم فروشی ، گران فروشی و ... به مناسبت شب یلدا توسط  اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری شهرستان به همراه سایر دستگاه ها در حوزه نظارتی اعم از تعزیرات حکومتی ،مرکز بهداشت ،دامپزشکی ،صنعت و معدن  واماکن نیروی انتظامی ..  صورت می گیرد و آماده راهنمایی و دریافت پیشنهادات و انتقادات و شکایات  جهت بهبود کیفیت خدمات رسانی کلیه واحدهای اقامتی و پذیرایی در سطح  شهرستان رشت می باشد که  می توانند با شماره تلفن های ٣٣٦١٨٤٦٥ و ٣٣٢٢٤٣١١ تماس  بگیرند .

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۹۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهزیستی دیلم بر اشتغال افراد درمان‌شده از اعتیاد نظارت داشته باشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید حسام‌الدین حسینی عصر سه شنبه در بازدید سرزده از کمپ ترک اعتیاد شهرستان دیلم، افزود: دستگاه‌هایی که طبق قانون مکلف به ارائه خدمات به کمپ‌های ترک اعتیاد هستند به وظایف خود عمل کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دیلم افزود: طی مکاتبه‌ای رسمی موارد و تکالیف قانونی را به دستگاه‌های موصوف اعلام می‌کنیم و با ترک‌فعل در این خصوص به‌شدت برخورد می‌کنیم.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: مدیران صرفاً برای تهیه گزارش به کمپ ترک اعتیاد و سایر مراکز خدمات رسان مراجعه نکنند بلکه هر بازدید باید مؤثر و مشکل زدا از این مجموعه و مددجویان آن باشد.

وی ضمن تشکر از مسئول کمپ و رئیس بهزیستی شهرستان دیلم تاکید کرد: بهزیستی باید ضمن ارائه خدمات به مدد جویان پس از دوره درمان نظارت ویژه و مستمر بر اشتغال این افراد داشته باشد.

کد خبر 6080376

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان برای ۱۵۰۰ نفر از فعالان گردشگری
  • دزفول رتبه نخست بازدید گردشگران را به خود اختصاص داد
  • افزایش ۲۰ درصدی میزان بازدید گردشگران از آثار تاریخی سلطانیه
  • خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن
  • بیش از ۲۶.۶ میلیون نفر از جاذبه‌های گردشگری خوزستان بازدید کردند
  • مجوز احداث ۲ باب هتل در تبریز صادر شد
  • در تعطیلات نوروز ۶۱۵ هزار نفر در اماکن اقامتی استان کردستان اسکان یافتند
  • ناهم‌خوانی آمارهای گردشگری سلامت/ امارات و ترکیه رقبایی که همچنان می‌تازند
  • بهزیستی دیلم بر اشتغال افراد درمان‌شده از اعتیاد نظارت داشته باشد
  • ۶۷۵ هزار گردشگر نوروزی از خدمات دریایی استان بوشهر استفاده کردند