Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-25@04:53:40 GMT

تفحص از واگذاری پتروشیمی باختر کلید خورد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۴۹۶۵۷

تفحص از واگذاری پتروشیمی باختر کلید خورد

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از واگذاری هلدینگ پتروشیمی باختر در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از واگذاری هلدینگ پتروشیمی باختر در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

رحیم زارع با اشاره به جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: نخستین دستور کار بررسی تقاضای تعدادی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از عملکرد بنگاه‌های اقتصادی و صندوق بازنشستگی کشوری بود که با حضور وزیر تعاون بررسی و مقرر شد و زیر مستندات و مدارک را به کمیسیون ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بررسی تقاضای تعدادی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری هلدینگ پتروشیمی باختر به بخش خصوصی به استناد ماده ۲۱۴ آیین نامه داخلی مجلس نیز در دستور کار کمیسیون اقتصادی قرار داشت که پس از توضیحات وزیر به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

به گفته وی، در این جلسه همچنین نمایندگان کمیسیون اقتصادی در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۶ انتخاب شدند.

زارع یادآور شد: در جلسه عصر امروز (سه‌شنبه) کمیسیون اقتصادی، همچنین محمود بهمنی، رحیم زارع و سیده فاطمه حسینی به عنوان نمایندگان کمیسیون اقتصادی در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۷ انتخاب شدند.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۹۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| خریدارهای استقلال و پرسپولیس را ببینید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آئین واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، صبح امروز چهارشنبه در محل ساختمان وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور مدعوین برگزار شد.

سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، علی خطیر و رضا درویش مدیران عامل باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به همراه نمایندگان کنسرسیوم‌های بانکی و پتروشیمی، از حضار در این مراسم بودند.

پیش از این در بازار فرابورس، سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی شامل ۶ بانک و باشگاه استقلال نیز به کنسرسیوم پتروشیمی زیر نظر هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس واگذار شده‌اند.

در ادامه عکس نمایندگان مالک جدید استقلال و پرسپولیس را مشاهده می کنید.

استقلال پرسپولیس

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899033

دیگر خبرها

  • عکس| خریدارهای استقلال و پرسپولیس را ببینید
  • ارسال گزارش تحقیق و تفحص سازمان حفظ نباتات به قوه قضائیه
  • گزارش تحقیق و تفحص درباره عملکرد سازمان حفظ نباتات به قوه قضائیه ارسال شد
  • مجلس با تحقیق و تفحص از سازمان حفظ نباتات موافقت کرد
  • مجلس گزارش تفحص از وزارت جهادکشاورزی را به قوه قضاییه ارجاع کرد
  • ارجاع گزارش تحقیق و تفحص از سازمان حفظ نباتات به قوه قضاییه
  • بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس/اسامی متاخران جلسه
  • گزارش تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی به قوه قضاییه ارجاع شد
  • تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در دستورکار امروز مجلس
  • افزایش تعداد نمایندگان در دستورکار مجلس/اسامی متاخران امروز