Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

۱۰ گروهی که سال ۹۷ یارانه نقدی دریافت می‌کنند+جدول
طبق لایحه بودجه سال ۹۷، دولت در نظر دارد به ۱۰ گروه یارانه نقدی بپردازد که سرجمع آن‌ها حدود ۴۲ میلیون نفر خواهد بود.

وحشتناک‌ترین شکنجه‎‌ها در زندان‌های آمریکا؛ از دوش آب داغ تا نبرد گلادیاتورها +تصاویر
پیش از آنکه به‌سادگی نتیجه‌گیری کنید که زندانی‌ها مستحق هرگونه بدرفتاری هستند، با برخی از باورنکردنی‌ترین شیوه‌های شکنجه زندانی‌ها در آمریکا آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خودروی جدیدی که علی دایی سوار می‌شود +عکس
علی دایی این روزها دیگر با آن مازراتی معروفش دیده نمی‌شود و از اتومبیل جدیدی استفاده می‌کند.

چه کسانی نباید در شب یلدا هندوانه و انار بخورند؟
پژوهشگر طب سنتی گفت: مواد غذایی سرد همچون هندوانه و انار ترش، همچنین مرکبات به‌ویژه با طعم ترش، مثل برگه هلو و زردآلو در شب یلدا باید به میزان اندک مصرف شود.

اثبات صحت صحبت‌های شهریار با انتشار یک عکس +تصویر
برخلاف ادعای مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس مبنی براینکه نامه‌ای از علی دایی به دست او نرسیده اما انتشار یک عکس موضوع دیگری را ثابت می‌کند.

کلانشهرهای دنیا چگونه با آلودگی هوا مقابله می‌کنند؟
یافته‌های یک تحقیق جدید که به تازگی در نشریه پزشکی «لنست» منتشر شده است، حاکی از آن است که میزان مرگ‌ومیر ناشی از آلودگی هوا از تلفات جنگ‌ها بیشتر است.

مبتلایان به لاغری افراطی با این ۹ ترفند به وزن ایده آل خود می رسند
در میان مبتلایان به چاقی، کسانی هم هستند که باید برای رسیدن به وزن ایده آل خود، نسبت به افزایش وزن اقدام کنند.

روایتی تاسف برانگیز از رفتار با ارتش کشور همسایه/ وقتی بالگردهای غربی نه زره مناسب دارند و نه سلاح استاندارد +تصاویر
در سالهای اخیر عمده کارهای مرتبط با بالگردهای ارتش افغانستان،توسط مستشاران خارجی انجام شده و اجازه حضورفعال نیروهای بومی دراین حوزه داده نمی شود.

ستاره فوتبالی آرزوی دیدار رهبری و سردار سلیمانی را دارد
سردار آزمون بازیکن گنبدی تیم ملی فوتبال در دیدار با امام جمعه گنبدکاووس، دیدار با رهبر معظم انقلاب و سردار سلیمانی را دو آرزوی بزرگ خود در زندگی عنوان کرد.

چند ترفند طلایی برای حفظ سلامتی
راه های ساده ای وجود دارند که اگر برای مدت طولانی ادامه پیدا کنند تاثیرات بسیار مثبت و ماندگاری در سلامت کلی بدن خواهند داشت.

انتهای پیام/

اخبارپربازدیدوبگردی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۹۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان

علی محبوب پور با حضور در زندان زرند، با تمامی زندانیان حوزه‌ی قضایی کوهبنان دیدار نمود و زندانیان، ضمن بیان مشکلاتشان، بصورت چهره به چهره با رییس حوزه قضایی کوهبنان، دیدار نمودند واز دستورات قانونی برای برخورداری از ارفاقات و مشاوره حقوقی مورد تقاضا برخوردار شدند.

علی محبوب پور، در این بازدید و رسیدگی قضایی که ۳ ساعت به طول انجامید، بازدید‌های هدفمند از زندان، و رسیدگی قضایی به امور زندانیان را از جمله برنامه‌های مهم ابلاغی رئیس کل دادگستری استان کرمان، در امور زندان و زندانیان برشمرد و مطرح نمود: حداقل در طی هر ماه یک مرتبه از زندان، بازدید داریم و ضمن بررسی عملکرد شعب حوزه قضایی، پیرامون پرونده‌های زندانی با زندانیان دیدار و پاسخگوی درخواست‌ها و سوالات آنان هستیم و به تقاضا‌های آنان رسیدگی خواهیم کرد.

رئیس دادگستری کوهبنان افزود: زندانی و بازداشت نمودن، به عنوان آخرین گزینه در طی رسیدگی به جرایم نمی‌باشد و بر ما قضات لازم است برای جرایم غیر مهم و خصوصا غیر عمد، زندان را در صورت ضرورت بعنوان آخرین گزینه مد نظر قرار دهیم.

رییس دادگستری کوهبنان گفت: پس از این که حکم زندان را صادر شد این پایان کار قضایی نیست بلکه موضوع مهم نظارت بر وضعیت زندانی در زندان می‌باشد، و بهتر است که پرونده‌های زندانی دار، روی میز ما قضات باشد و امور زندانی را مرتبا رصد شود چنانچه ندامت و پشیمانی از جرم انجام شده و انگیزه بازگشت به جامعه، را در فرد زندانی، مشاهده نمودیم، با استفاده از ظرفیت‌های قانونی نسبت به بازگشت این افراد به جامعه اقدام نماییم.

محبوب پور افزود: زندانیان جرایم خاص و خشن، سارقین سابقه دار و حرفه‌ای، نافیان امنیت و آسایش مردم و جرایمی از این قبیل، از امتیازات و ارفاقات قانونی برخوردار نمی‌شوند و این اقدام فقط وفقط برای حفظ آرامش و آسایش مردم می‌باشد.

 وی خاطر نشان کرد: برای زندانیان فاقد سابقه، جرایم غیر مهم و غیر عمد، هیچگونه اصراری بر نگهداشتن فرد در زندان نداریم.

رییس دادگستری کوهبنان، پدر پایان گفت: از تمامی خیران، گروه‌های جهادی ونهاد‌های خیریه و خدمات رسان، درخواست می‌نمایم، تا نسبت به کمک‌های موثر به خانواده‌های مستحق زندانیان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ۱۴ عملیات مقابله با آلودگی‌های دریایی در استان بوشهر انجام شد
  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس
  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • مقابله با آمریکا؛ هدف مشترک تهران - مسکو
  • هوای تبریز ناسالم برای گروه‌های حساس
  • شارژ کالابرگ الکترونیک یک ماه زودتر از یارانه نقدی است
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان را ببینید
  • هوای ۲ شهر خوزستان در وضعیت نارنجی آلودگی
  • ۲ متهم به قتل در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند