Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: رئیس اورژانس استان گلستان گفت: مرد ۴۶ ساله کلاله‌ای در یکی از روستاهای این شهرستان بر اثر گازگرفتگی جان باخت.
به گزارش مهر،علیرضا کمال غریبی در گفتگو ییاظهار کرد: صبح دوشنبه تماسی با اورژانس گرفته شد که مرد ۴۶ ساله ساکن روستای طوقه از توابع شهرستان کلاله دچار گازگرفتگی شده بود.
وی افزود: متاسفانه زمانی که اورژانس در محل حادثه حضور پیدا کرد، فرد جادثه دیده جان خود را از دست داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این مسمومیت و مرگ بر اثر گاز شهری و بخاری بدون دودکش بوده و زمان دقیق حادثه مشخص نیست زیرا پیش از رسیدن آمبولانس قرد حادثه دیده جان خود را از دست داده بود.
مسمومیت فرد گنبدی بر اثر گاز گرفتگی
رئیس اورژانس گلستان از مسمومیت فرد دیگری بر اثر گاز گرفتگی در گنبد خبر داد و گفت: این مسمومیت صبح سه شنبه بر اثر گاز گرفتگی شومینه در کوی پلیس شهرستان گنبد اتفاق افتاد.
کمال غریبی تصریح کرد: فرد حادثه دیده پس از رسیدن همکاران ما و اکسیژن تراپی به بیمارستان خاتم الانبیا گنبد منتقل شد و اکنون تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۹۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ دو کارمند سازمان آب و برق در حادثه سقوط مینی‌بوس به دره

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان گفت: مینی‌بوس کارکنان این سازمان امروز هنگام بازگشت از سفر زیارتی از باغملک به دره سقوط کرد و ۲ نفر جان باختند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مهدی عظیمی‌فر، گفت: کاروان زیارتی شامل 11 نفر از کارکنان سازمان آب وبرق خوزستان روز جمعه به امامزاده عبدالله باغملک اعزام شده بود که پس از زیارت و بازدید از روستای گردشگری دچار حادثه شد.

وی افزود: مینی‌بوس هنگام بازگشت به اهواز در دره سقوط کرد که یک نفر در دم جان باخت و یک مسافر دیگر نیز هنگام انتقال به بیمارستان جان باخت.

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان با بیان اینکه سن افراد فوت شده بین 50 تا 53 سال است، گفت: حال یکی از حادثه دیدگان نیز ناپایدار است.

عظیمی‌فر حال بقیه حادثه دیدگان را مساعد اعلام و خاطرنشان کرد: این افراد در بیمارستان تحت درمان هستند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسمومیت ۵۳ نفر با قارچ وحشی
  • مسمومیت با قارچ‌های وحشی رشد ۳ برابری داشته است / علائم مسمومیت را بشناسید
  • مسمومیت ۵۳ نفر با قارچ وحشی/ اورژانس هشدار داد
  • مسمومیت ۵۳ نفر بر اثر مصرف قارچ وحشی/ رشد سه برابری مسمومیت با قارچ وحشی
  • امدادرسانی به ۷ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • امدادرسانی به ۶ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • مرگ دو کارمند سازمان آب و برق در حادثه سقوط مینی‌بوس به دره
  • طبیعت‌گرد ۵۸ ساله اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • نجات طبیعت‌گرد ۵۸ ساله از مرگ حتمی در اشنویه
  • نشت گاز در شهرک «نقش جهان» پیشوا/مرد ۳۰ساله جان باخت