Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-24@23:46:50 GMT

آفرین به فوق ستاره پرسپولیس که بهانه جویی نکرد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۴۹۷۶۹

آفرین به فوق ستاره پرسپولیس که بهانه جویی نکرد

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، برانکو می توانست از آلودگی هوا حرف بزند و برگزاری یا عدم برگزاری این دیدار که بارها در مورد آن صحبت شده بود را بهانه کند. یا دعوای دیشب طاهری و هدایتی را دستاویز توجیه این باخت قرار دهد یا از داوری گله کند که ابتدا پنالتی اعلام کرد و بعد دستور به ادامه بازی داد!( البته در این صحنه داور بهترین کار ممکن را کرد که به حرف کمک داور گوش کرد چون انصافا توپ به دست مدافع صنعت نفت برخورد نکرده بود)


خلاصه اینکه هزار راه برای توجیه این باخت وجود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان کاری که برخی از مربیان ایرانی می کنند. اما برانکو مرد و مردانه ایستاد و از تیمش انتقاد کرد. او گفت گل نزنی مجازات می شوی. او گفت انداخت باخت به گردن آلودگی هوا فقط یک بهانه است. او گفت تیم من امروز به نسبت بازی قبلی با صنعت نفت خوب بازی نکرد. او گفت موقعیت را هدر دادیم و...


آفرین به برانکو که بهانه جویی نکرد.

خبرورزشی

110

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۹۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!

به گزارش ورزش سه، دیدار تیم های استقلال ملاثانی و سپاهان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی برگزار خواهد شد و این موضوع به چالشی جدی برای تیم سپاهان تبدیل خواهد شد.

با توجه به هفته های حساس پایانی لیگ برتر، فشردگی مسابقات و مصدومیت های پرشماری که در هفته های پایانی گریبان بازیکنان را می‌گیرد بازی جام حذفی مقابل تیم لیگ یکی که با انگیزه های زیادی وارد می‌شوند و جنگنده ظاهر خواهند شد ریسک بزرگی برای سپاهانی خواهد بود که ستاره‌های مصدوم زیادی روی دست این تیم باقی مانده است!

سپاهان در حال حاضر با توجه به مصدومیت دانشگر دو مدافع میانی دارد که اگر آنها دچار آسیب دیدگی شوند کار سختی برای بازی با پرسپولیس خواهد داشت، پیام نیازمند برای حضور درون دروازه مقابل پرسپولیس نیاز دارد تا در شرایط مسابقه قرار بگیرد و بازگشت او به میادین با حضور در این مسابقه همراه با ریسک خواهد بود!

شهریار مغانلو و رضا اسدی دو بازیکن بدون جانشین سپاهان هستند که حضور آنها در این مسابقه می‌تواند آینده این تیم را به خطر بیندازد و بازی مهم با پرسپولیس را تبدیل به یک چالش بزرگ کند.

باید دید ژوزه مورایس سرمربی سپاهان در این مسابقه از ترکیب اصلی استفاده خواهد کرد یا از بازیکنان آکادمی و نفراتی که کمتر به میدان رفته‌اند در ترکیب اصلی استفاده خواهد کرد.

سپاهان 4 روز بعد از برگزاری بازی با ملاثانی که به میزبانی مسجدسلیمان برگزار می‌شود باید در دیداری حساس در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس به میدان برود.

دیگر خبرها

  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • داور دیدار حساس پرسپولیس در جام حذفی
  • به بهانه باخت ۵-۰ چلسی مقابل آرسنال؛ مروری بر سنگین‌ترین شکست‌های دوران مربیگری پوچتینو
  • داور بازی سرنوشت‌‎ساز پرسپولیس مشخص شد
  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • با صرفه جویی در مصرف برق، خودرو جایزه بگیرید
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • یک ستاره دیگر سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد