Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- ایرنا- معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: شیوه نامه اجرایی بیمه تکمیلی برای تسهیل در امر خدمات درمانی ایثارگران در روزهای اخیر به ادارات این بنیاد در سراسر کشور ابلاغ شده است.

عبدالرضا عباسپور روز سه شنبه در همایش فصلی معاونین بنیاد شهید استان و روسای بنیاد شهرستان های خراسان رضوی در مشهد افزود: این شیوه نامه اجرایی شامل نرخ نامه و جزئیات قرارداد بیمه تکمیلی خانواده های شهدا بین بیمه دی و بنیاد شهید است که به تازگی ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: رفع مشکلات بیمه درمانی جامعه ایثارگران اولویت معاونت بهداشت و درمان است که این موضوع با هماهنگی بیمه گذار و بیمه گر مدیریت می شود.
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور خاطر نشان کرد: شیوه نامه اجرایی بیمه تکمیلی برای تسهیل در امر خدمات درمانی ایثارگران ابلاغ شد و هدف ما این است که ایثارگران در حوزه درمانی کمترین تنش و یا آسیب را ببینند.
وی در خصوص هرم سلامت ایثارگران افزود: در این هرم، وضعیت جسمی و سلامت ایثارگران به صورت تخصصی با اعزام پزشکان متخصص به شهرستان ها، جذب نیروی متخصص خارج از کشور و تشکیل کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی پیگیری می شود.
عباسپور به بیمه پایه سلامت اشاره و اظهار کرد: بنیاد افراد تحت تکفل و زیر پوشش خود را به سازمان بیمه سلامت معرفی و پس از طی مراحل اداری دفترچه بیمه سلامت برای آنان صادر می شود.
وی ارائه خدمات درمانی خاص برای جانبازان 70 درصد، والدین و همسران شهدا با بیماری صعب العلاج، سرطان و بیماری خاص را مود تاکید قرار داد.
عباسپور با اشاره به اینکه تجهیزات پزشکی خاص مانند تشک مواج و ویلچر برای ایثارگران مشمول مهیا شده است، گفت: تجهیزات پزشکی خاص مطابق درخواست بنیاد استان و شهرستان ها به جانبازان قطع نخاع از گردن و یا سایر ایثارگران طبق شرایط اعطا می شود.
این همایش با حضور مدیرکل و مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، مدیرعامل بیمه دی و مسئولان بهداشت و درمان بنیاد شهرستان های خراسان رضوی برگزار شد .
یک میلیون و 700 هزار نفراز خانواده شهدا و جانبازان کشور زیر پوشش بیمه تکمیلی این بنیاد قرار دارند که از این تعداد 170 هزار نفر در خراسان رضوی ساکن اند.
خراسان رضوی 17هزار و 111 شهید و 48 هزار و 384 جانباز در راه تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کرده و 308 هزار نفر از خانواده این ایثارگران زیر پوشش بنیاد شهید استان قرار دارند.
خبرنگار: ناصر اسدزاده هروی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
3221/5132

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۹۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد

رزمایش یک روزه‌ی طرح سپاس (تجلیل از ۵۰ نفر از جانبازان دوران دفاع مقدس) با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران ناحیه یک شیراز و تیپ ۵۵ هوابرد نزاجا در شهر شیراز اجرا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، رزمایش یک روزه‌ی طرح سپاس (تجلیل از 50 نفر از جانبازان دوران دفاع مقدس) با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران ناحیه یک شیراز و تیپ 55 هوابرد نزاجا در شهر شیراز اجرا شد.

این رزمایش با حضور فرماندهان و مسئولان تیپ 55 هوابرد و مسئولان و نمایندگان بنیاد شهید و امور ایثارگران ناحیه یک شیراز با حضور در منزل 50 جانباز و ایثارگر شهر شیراز انجام شد.

امیر سرتیپ دوم جابر آبادزردشتی فرمانده تیپ 55 هوابرد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگری‌های جانبازان عزیز گفت: جانبازان با الهام از کردار و منش حضرت عباس (ع)، درس فداکاری و شجاعت و وفا آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رسانیدند. این عزیزان در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام، تا پای جان ایستادند و با اهدای بخشی از وجود خود از حریم اسلام محافظت کردند و حماسه‌ای جاوید آفریدند.

وی در ادامه افزود: در این رزمایش که با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران ناحیه یک شهر شیراز انجام شد توانستیم با تشکیل چندین گروه متشکل از فرماندهان و مسئولان تیپ و نمایندگان بنیاد شهید با حضور در منزل 50 جانباز و ایثارگر والا مقام تیپ 55 هوابرد و شهر شیراز از سال‌ها صبر و استقامت این عزیزان و خانواده آنان تجلیل کنیم.

فرمانده تیپ 55 هوابرد تصریح کرد: امیدوارم که بتوانیم ادامه دهنده راه جانبازان و شهدا باشیم و از خاطرات و تجربیات آنان بهره‌مند شویم تا بدین وسیله رضایت خداوند، معصومین (ع) و رهبر معظم انقلاب رابه دست آوریم.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام
  • ساماندهی وضعیت خانواده های شهدای اتباع خراسان رضوی
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • قوانین مصوب با اعتبارات بنیاد شهید همخوانی ندارد
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است