Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رئيس فدراسيون فوتبال عراق تاريخ بازي دوستانه با عربستان را اعلام کرد. به گزارش خبرگزاري تسنيم، به نقل از روزنامه الرياض عربستان، عبدالخالق مسعود، ر‌ئيس فدراسيون فوتبال عراق گفت: زمان بازي دوستانه تيم‌هاي ملي فوتبال عراق و عربستان جهت پايان ممنوعيت ميزباني عراق از بازي‌هاي بين‌المللي 27 ماه فوريه 2018 ميلادي (9 اسفند 96) خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مقامات ارشد ورزش عراق از جمله وزير ورزش و جوانان، رئيس فدراسيون فوتبال و ... امروز با همتايان خود در عربستان ملاقات کردند. محسن آل‌شيخ، رئيس کميته المپيک عربستان پيش از اين نيز از برگزاري بازي دوستانه تيم‌هاي ملي فوتبال عراق و عربستان در شهر بصره خبر داده بود.
همچنين روزنامه الرياض از دريافت نامه رسمي باشگاه العين امارات توسط باشگاه الهلال در پاسخ به انتقال عمر عبدالرحمن خبر داد. باشگاه اماراتي درخواست همتاي عربستاني خود را براي انتقال عبدالرحمن به صورت رسمي رد کرد. العين قصد دارد تا با تمديد قرارداد ستاره عربستاني‌الاصل خود پيشنهادهاي اروپايي او را در آينده مورد بررسي قرار دهد.
تيم الهلال عربستان حريف استقلال تهران در گروه D ليگ قهرمانان آسيا است و قصد داشت تا با جذب عبدالرحمن حضوري قدرتمندي در اين رقابت‌ها داشته باشد.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۹۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو

الاهلی در ادامه هفته بیست و یکم لیگ امارات با نتیجه دو بر یک العین را شکست داد.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته بیست و یکم لیگ امارات یک بازی برگزار شد.

در این بازی الاهلی که سعید عزت‌اللهی را در ترکیب اصلی خود داشت به مصاف تیم آماده العین با هدایت کرسپو رفت.

الاهلی توانست در این بازی با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کند و سه امتیاز ارزشمند را کسب کند.

سعید عزت اللهی در این بازی در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و در دقیقه ۸۲ تعویض شد.

الاهلی با پیروزی که در این بازی به دست آورد جایگاه خود را در رده دوم جدول رده‌بندی مستحکم تر کرد البته فاصله این تیم با الوصل صدرنشین ۹ امتیاز است این در حالی است که تا پایان لیگ تنها ۶ هفته دیگر باقی مانده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • برتری شباب الاهلی در خانه العین
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • بنی‌تمیم: اکنون زمان حمایت همه‌جانبه از سه تیم لیگ برتری خوزستان است
  • خلاصه بازی سپاهان و استقلال ملاثانی + فیلم