Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیش از 60کارگر اخراجی شرکت نفت و گاز گچساران برای چندمین بار با تجمع در مقابل ساختمان مرکزی حراست این شرکت، خواستار بازگشت به کار و پرداخت معوقات حقوقی و بیمه خود هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب جنوب، علت این اقدام اعتراضی اخراج ناگهانی حدود 70 نفر(طبق گفته کارگران اخراج شده) از کارگران حوزه حراست نفت و گازگچساران در سال گذشته است و آنان خواستار بازگشت به کار وپرداخت معوقات حقوقی و نیز بیمه خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این کارگران در این خصوص گفت:حدود یکسال است که بدون دلیل از کار اخراج شده ایم و در مدت این یکسال هیچ  پاسخی از سوی مسئولین شرکت نفت و گازگچساران و نیز رئیس حراست این شرکت دریافت نکرده ایم، در حالی که نامه برگشت به کارمان از طرف اداره کار در دستمان است.

وی افزود:متأسفانه شرکت بهره برداری نفت وگازگچساران به این نامه اداره کاربی توجه است و هنوزهم بلا تکلیف مانده ایم.

دیگری ادامه داد: متاسفانه تا این لحظه هیچ پاسخی از سوی مسئولان شرکت نفت و گازگچساران به خواسته‌های کارگران اخراجی اداره حراست داده نشده است.

یکی دیگر ازاین کارگران معترض تصریح کرد: بیشتر این کارگران اخراجی متاهل و صاحب فرزند هستند و تامین مخارج زندگی بعد از اخراج بسیار برایمان سخت شده است و نمی‌ دانیم چطور جواب زن و بچه‌هایمان را بدهیم ،باور کنید هیچ فریاد رسی در این شهر نداریم.

کارگران بیکار شده حراست شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با بیان این مطلب که خواهان احقاق حق و بازگشت به کار هستند از مجموعه مقامات این شرکت خواستند که آن‌ها را در رسیدن به مطالبات حداقلی و نجات از بیکاری یاری دهند.

    انتهای پیام

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۹۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غول پوشاک ورزشی ۷۴۰ کارمند خود را اخراج کرد

آفتاب‌‌نیوز :

نایک حدود ۷۴۰ کارمند خود را اخراج کرد زیرا تولیدکننده برتر پوشاک ورزشی به دنبال کاهش هزینه‌ها پس از هشدار درباره کاهش درآمد خود در نیمه اول مالی ۲۰۲۵ است.

میشل آدامز، معاون راه‌حل‌های مردمی نایک، طی اطلاعیه قانونی به مقامات ایالتی گفت که مرحله دوم این تغییرات تا ۲۸ ماه ژوئن در مقر آن آغاز خواهد شد.

سهام این شرکت در معاملات پس از ساعت کاری اندکی افزایش یافت. سهام این غول پوشاک ورزشی در سال جاری نزدیک به ۱۳ درصد کاهش ثبت کرد.

نایک در ماه دسامبر برنامه‌ای برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها به مبلغ ۲ میلیارد دلار طی سه سال آینده و در ماه فوریه ارائه کرد که حدود ۲ درصد از کل نیروی کار خود یا بیش از ۱۶۰۰ کارمند را کاهش می‌دهد.

این شرکت تا ۳۱ ماه مه ۲۰۲۳ حدود ۸۳هزار و ۷۰۰ کارمند داشت.

به نقل از بیزنس، چندین شرکت در ایالات‌متحده و کانادا دور جدیدی از اخراج را به دنبال سیل کاهش درآمد در سال ۲۰۲۳ و برای کاهش هزینه‌ها در مواجهه با فضای نامطمئن تقاضا آغاز کرده‌اند.

نایک در ماه مارس اظهار کرد: درآمد این شرکت در نیمه نخست سال مالی ۲۰۲۵ با درصد تک رقمی پایینی نزول خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • فریاد شیران: واگذاری استقلال و پرسپولیس یک موفقیت برای دولت است
  • بازداشت دانشجویان دانشگاه «ییل» آمریکا به دلیل برپایی تجمع اعتراضی علیه اسرائیل
  • پیگیری اخراج ۱۰۰ نفر از کارگران شرکت کاغذ پارس
  • ۱۷۰ کارگر اخراجی شرکت فروآلیاژ ازنا بازگشت به کار شدند
  • انجام ۷۴ هزار فعالیت تعمیراتی در شرکت نفت گچساران
  • غول پوشاک ورزشی ۷۴۰ کارمند خود را اخراج کرد
  • تجمع و اعتصاب کارگران شهرداری یاسوج
  • فیلم/ فریاد تکبیر مردم نابلس
  • رفع مشکلات کارگران در باغملک
  • ۷۴ هزار فعالیت تعمیراتی با هدف افزایش تولید نفت در گچساران