Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت گرامیداشت آیین سنتی و باستانی یلدا و در راستای تحقق تهران شهر "امید، مشارکت و شکوفایی" دومین جشنواره بزرگ "خیابان در دست بچه هاست" به همراه جشن بزرگداشت یلدا برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سهیلا صادق زاده شهردار منطقه۱۰ با اعلام این خبر گفت: با هدف فراهم سازی بستر مناسب برای تحکیم بنیان خانواده ها و ایجاد شور و نشاط و همچنین احیای بازی های بومی و محلی و دسته جمعی با همراهی گروه های همسالان و به دور از فضاهای مجازی و بازهای کامپیوتری و ترویج فرهنگ زیست محیطی با تکیه بر شعار "نه به خودروهای شخصی" دومین جشنواره "خیابان در دست بچه هاست" و همچنین جشن یلدا در کنار کودکان شاد برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اجرای این جشنواره را فرصت مناسبی برای گذران اوقات خوب و خوش خانواده ها و هم محلی ها در کنار هم و ترویج فرهنگ شهروندی عنوان کرد و افزود: با توجه به مخاطب اصلی این جشنواره که خانواده ها و کودکان هستند شایسته است رانندگان محترم نیز با سعه صدر و صبر، همکاری و حمایت خود را از این برنامه ها اعلام کنند و در زمان اجرای مراسم از پارک و تردد خودرو ها در محدوده ی مورد نظر خودداری کرده و از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

شهردار منطقه افزود: برنامه های هنری، ورزشی، فرهنگی، اجتماعی، زیست محیطی، بازیافت، مباحث شهروندی به همراه بازی های کودکانه، اجرای تئاتر و خیمه شب بازی، جشنواره غذای یلدا و ... به همراه برگزاری مسابقات و اهدای جوایز از آیتم های پیش بینی شده در این مراسم است.

گفتنی است این جشنواره با مشارکت و حضور پلیس راهور و انتظامی، اورژانس، آتش نشانی و سرای محلات در روز پنجشنبه ۳۰ آذر از ساعت ۱۰ الی ۱۲:۳۰ در خیابان جمهوری غربی حدفاصل میدان جمهوری تا خیابان رودکی برگزار خواهد شد و رانندگان محترم می توانند برای تعیین مسیر به جای خیابان جمهوری از خیابان ارومیه تردد کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۰۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‍ ثبت نام بیش از ۱۰۰۰۰ نفر در پنجمین جشنواره قرآنی آیه‌های مهربانی/ تخصیص جایزه یک میلیون تومانی به تمام حافظان سوره واقعه

سرپرست اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران از ثبت نام بیش از ۱۰۰۰۰ نفر در پنجمین جشنواره قرآنی آیه‌های مهربانی ویژه خانواده بزرگ شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، میثم حسینقلی زاده سرپرست اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران در جلسه با معاونین اداره کل رفاه افزود: ثبت نام پنجمین دوره جشنواره قرآنی آیه های مهربانی ویژه کارکنان شهرداری تهران و خانواده آنان در راستای اشاعه ارزش ها و بصائر قرآنی همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان آغاز شد و 10400 نفر در این رویداد بزرگ معنوی شرکت کردند.

وی از قرائت، حفظ، اذان و آشنایی با مفاهیم قرآنی به عنوان محورهای این جشنواره یادکرد و گفت: با توجه به عناوین اعلام شده، شرکت کنندگان در دو رده سنی بزرگسال و کمتر از ۱۶ سال و در دو بخش کتبی و شفاهی بایکدیگر به رقابت خواهند پرداخت که انشاالله در پایان به برگزیدگان جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

سرپرست اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران تصریح کرد: برای نخستین بار و با هدف انس و آشنایی هرچه بیشتر کودکان با قرآن، حفظ سوره های کوتاه ویژه خردسالان به عنوان یکی دیگر از محورهای جشنواره مورد توجه قرار گرفت و انشاالله تمام حافظان این محور به طور ویژه تقدیر خواهند شد.


حسینقلی زاده در ادامه حضور بیش از ۵۵۰۰ نفر از خانواده بزرگ شهرداری تهران را در چهارمین دوره از این جشنواره یادآور شد و اظهارداشت: ثبت نام امسال بیش از ده هزار نفر بوده است که این استقبال بسیار چشمگیر بیانگر رغبت و علاقه کارکنان شهرداری تهران به شرکت در برنامه های قرآنی است.

وی همچنین از حفظ سوره واقعه ویژه خانواده بزرگ شهرداری تهران و اهدا هدیه یک میلیون تومانی به تمام حافظان این سوره خبر داد و گفت: به تعداد هریک از حافظان سوره واقعه در خانواده، جایزه یک میلیون تومانی اهدا خواهد شد.

سرپرست اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه مسابقات ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت ماه برگزار می شود افزود: انشاالله در اختتامیه این جشنواره که با حضور شهردار تهران خواهد بود از نفرات برگزیده به طور ویژه تجلیل می شود.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح خانواده میزبان در فارس
  • معرفی همراه اول به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • معاونت زنان ریاست‌جمهوری نمی‌تواند در اجرای موضوع حجاب وارد شود
  • «نوای آفتاب» یک کنسرت بی‌کلام برگزار خواهد کرد
  • زمان اجرای تغییرات در طرح ترافیک تهران
  • شرکت کودکان و نوجوانان ۲۸ کشور در جشنواره نقاشی پوپک
  • اتفاق جدید در پویش‌ و جشن های نوروز و رمضان امسال | وقتی جشن‌های شهری با محوریت کودکان و نوجوانان برگزار می شود
  • جزییات پویش های شهرداری تهران در نوروز و ماه رمضان | وقتی جشن‌های بزرگ برای کودکان و نوجوانان برگزار شد
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز
  • ‍ ثبت نام بیش از ۱۰۰۰۰ نفر در پنجمین جشنواره قرآنی آیه‌های مهربانی/ تخصیص جایزه یک میلیون تومانی به تمام حافظان سوره واقعه