Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزارت دفاع روسیه به منظور تقویت مرزهای تاجیکستان در مقابل تهدیدات تروریستی از جانب افغانستان، تجهیزات نظامی جدید شامل تجهیزات مخابراتی ، ضد هوایی و ماشین های زره پوش و هلی کوپتر به این کشور تحویل می دهد .

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری میزان به نقل از پایگاه خبری آوستا، تحویل تجهیزات نظامی جدید در چارچوب همکاری نظامی فنی دو کشور انجام می گیرد و بر اساس آن روسیه اسلحه مختلف ، توپخانه ، وسایل نقلیه زرهی از جمله تانکهای Т-72 و نیز هلی کوپترهای Ми-8 و Ми-24، تجهیزات بهداشتی را در اختیار وزارت دفاع تاجیکستان قرار می دهد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش به نقل از وزارت دفاع روسیه افزود: تحویل تجهیزات نظامی جدید به تاجیکستان موجب افزایش قدرت رزمی نیروهای نظامی این کشور و گسترش امکانات آن در مبارزه با تهدیدات تروریستی و نیز تقویت حفاظت مرزهای تاجیکستان با افغانستان می شود .

ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در کنفرانس مطبوعاتی اخیرخود، افزایش تهدیدات از سوی تروریست های بین المللی در افغانستان را مورد اشاره قرار داده و گفت : تقویت بیش از پیش موضع گروه های تروریستی در بخش های مختلف مرزهای شمالی افغانستان با کشورهای آسیای مرکزی از جمله تاجیکستان ، ازبکستان و ترکمنستان را مشاهده می کنیم.

رییس جمهوری روسیه همچنین نگرانی خود را از افزایش تروریست های بین المللی در افغانستان اعلام کرد .

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۰۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیزات نظامی در رژه امروز ارتش لرزه بر جان دشمنان انداخته است

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری در پیامی ضمن تبریک به مناسبت روز ارتش، این نهاد را محترم و دلیر دانست و اظهار کرد: ارتش جان مایه تمام رشادت‌هایی است که می‌توانیم در یک نیروی جان بر کف، ایثارگر و از خود گذشته ببینیم.

فخاری گفت: از ۲۹ فروردین ماه سال ۱۳۵۹ که امام خمینی (ره) این روز را به نام ارتش نامگذاری کرده اند، تاکنون شاهد پایمردی‌های این نهاد ارزشمند هستیم و امروز رژه افتخار این عزیزان مایه مباهات، عزت، غرور ملی و سرفرازی همه ایرانیان و تجهیزات نظامی آنان لرزه‌ای بر جان دشمنان شده است.

استاندار تهران با بیان اینکه حفظ استقلال کشور و دفاع از مرزها را مدیون خدمت جانانه و بی منت ارتش عزیز هستیم عنوان کرد: بدخواهان و بد اندیشان این نظام و انقلاب بدانند، ارتش مقتدر ایران اسلامی در حالی که در قله‌های بلند اقتدار ایستاده خار چشم دشمنان این ملت و مرز و بوم است.

وی در ادامه با تبریک روز ارتش به تمام ارتشیان غیور و خانواده‌های صبورشان و مردم استان تهران بیان کرد: از خداوند متعال برای ارتش جمهوری اسلامی ایران، عزت روزافزون، اقتدار پایدار و سربلندی همیشگی و خدمت به کشور برای رسیدن به اهداف متعالی انقلاب را مسئلت دارم.

کد خبر 6080950

دیگر خبرها

  • خبرهای مهم درباره تجهیزات نظامی نیروی زمینی ارتش
  • خاک افغانستان علیه هیچ کشوری استفاده نخواهد شد
  • تجهیزات نظامی جمهوری اسلامی ایران مدرن و متناسب با تهدیدات خارجی
  • نمایش تجهیزات نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کرمانشاه
  • رزمایش مشترک روسیه و تاجیکستان در امتداد مرز افغانستان
  • رونمایی وزارت دفاع روسیه از بیش از ۳۰ نوع سلاح
  • تجهیزات نظامی در رژه امروز ارتش لرزه بر جان دشمنان انداخته است
  • رونمایی وزارت دفاع روسیه از بیش از ۳۰ نوع سلاح در حضور شویگو
  • آغاز رزمایش نیروهای مسلح تاجیکستان و روسیه در ختلان
  • تکلیف تجهیزات نظامی آمریکا در خاورمیانه چیست؟