Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رضا سیرلانی سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: اکبرپور اکنون هدایت تیم کیمیا فرآیند قم را برعهده دارد ولی به دلیل این که نمی توانیم برای او کارت صادر کنیم روی نیمکت نمی نشیند.
وی ادامه داد: با آمدن اکبرپور تحولات زیادی در تیم کیمیا فرآیند ایجاد شده و این تیم توانست در همدان تیم شهرداری این استان را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین از مشکلات انتقال تیم از تهران به قم انتقاد کرد و گفت: پیگیری های ما تاکنون نتیجه نداده و در سال جاری بازی های تیم در صباشهر تهران برگزار خواهد شد و این مساله مطلوب ما نیست.
سیرلانی خاطرنشان کرد: تیم کیمیا فرآیند روز چهارشنبه هفته جاری باید در صباشهر از تیم شهرداری فومن میزبانی کند و اگر بتوانیم در این مسابقه پیروز شویم جایگاه خوبی در جدول پیدا خواهیم کرد.
وی گفت: تیم کیمیا فرآیند قم هم اکنون از بین 11 تیم با 11 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد و تلاش ما صعود این تیم به لیگ دسته یک می باشد.
تیم کیمیا فرآیند در سال جاری سهیمه لیگ دسته دوم تهران بود که به استان قم منتقل شد، ابتدا جهانبخش جعفری بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران سکان سرمربی گیری این تیم را برعهده گرفت که بعد از استعفای وی سیاوش اکبرپور هدایت این تیم را برعهده گرفت.
سیاوش اکبرپور که از بازیکنان شاخص تیم استقلال تهران بود، 2 هفته قبل به عنوان دستیار سرمربی تیم سیاه جامگان مشهد انتخاب شده بود که کارت وی صادر نشد و در تیم کیمیا فرآیند قم ماندگار شد.
7401 / 1175 خبرنگار: بهمن اطمینان ** انتشار: رضا علیمحمدی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۰۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۷۰۰ میلیارد ریال اراضی ملی در استهبان

سرهنگ حسین اکبرپور فرمانده انتظامی استهبان اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر تصرف ۷۰ هکتار از اراضی ملی در بخش رونیز روستای «ماهفرخان» شهرستان استهبان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضایی و با همکاری عوامل اداره محیط زیست و منابع طبیعی زمین‌های تصرف شده را از چنگ زمین خواران رهاسازی کردند.

فرمانده انتظامی استهبان ارزش زمین‌های رفع تصرف شده را برابر نظر کارشناسان، ۷۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ اکبرپور بر همکاری همه مردم و دستگاه‌های نظارتی برای مقابله با هرگونه زمین‌خواری، قاچاق و فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی تاکید و از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • خط و نشان سیاوش اکبرپور برای سپاهان!
  • کیفیت هوای تهران در روز جاری
  • واکنش رسمی تراکتور به جذب گل‌محمدی
  • ۷۰ هکتار از اراضی ملی در استهبان رفع تصرف شد
  • باشگاه تراکتور: مشکل یحیی فقط به دست یک نفر حل می شود | پاسخ صریح در خصوص مخالفت با گل محمدی
  • رفع تصرف ۷۰۰ میلیارد ریال اراضی ملی در استهبان
  • گلایه‌های تند سیاوش اکبرپور
  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...