Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@15:02:36 GMT

کشف ۵۳ کیلو تریاک از یک خودور در مشهد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۵۰۳۰۶

جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد از کشف ۵۳ کیلو تریاک از یک خودور در مشهد خبر داد. آفتاب‌‌نیوز : قاضی مهدی خدابخشی، از کشف ۵۳ کیلو تریاک از یک خودور در مشهد خبر داد.
وی اظهار کرد: یکی از تیم های اداره عملیات ویژه پلیس ستاد مبارزه با مواد مخدر در پی اقدامی اطلاعاتی یک دستگاه خودروی ال ۹۰ که در منطقه شهرک شهید رجایی در حرکت بود را متوقف ساختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد افزود: ماموران در این عملیات با بازرسی خودروی مورد نظر ۵۳ کیلو ۵۰۰ گرم تریاک را که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود را کشف و ضبط کردند.
خدابخشی گفت: در این ماموریت راننده خودرو که پسری ۲۶ ساله بود دستگیر شد.میزان

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۰۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری مهر، علی صالحی با ارائه گزارشی در رابطه با عملکرد دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲ گفت: مجموعاً میزان وصول مطالبات در مرحله تحقیق در دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی طی سال ۱۴۰۲، بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان بود که اکثراً شامل مطالبات برخی بانک‌ها، پرونده‌های مالیاتی و برخی پرونده‌های کثیرالشاکی بود.

دادستان عمومی و انقلاب تهران افزود: میزان وصول جزای نقدی از محکومان در شعب اجرای احکام این دادسرا طی سال گذشته بیش از ۱۸۴ میلیارد تومان و میزان رد مال صورت گرفته نیز بیش از ۸۳۴ میلیارد تومان بود.

کد خبر 6086305

دیگر خبرها

  • متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد
  • تمرین نخستین رفتارهای تشکیلاتی و سیاسی در مساجد/مسجد باید جامعه را تربیت کند
  • عملکرد دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲
  • آمار جدید دادستان انقلاب؛ از وصول مطالبات تا پرونده‌های کثیرالشاکی
  • کشف ۳۹ کیلو تریاک از منزل یک قاچاقچی در فردوسیه شهریار