Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@21:31:15 GMT

وضعیت جوی سه روز آینده کشور

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۵۰۳۰۷

احد وظیفه درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: طی 24 ساعت آتی جوی پایدار به همراه سکون نسبی هوا در غالب نقاط کشور و به‌ویژه کلانشهرها وجود دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم غبار و انباشت آلاینده‌ها در کلانشهرهای صنعتی تا روز پنجشنبه گفت: غبار و آلاینده‌ها تا روز پنجشنبه در شهرهای تهران، کرج، اراک و اصفهان باقی می‌ماند اما از روز پنجشنبه روند کاهش غبار را شاهد خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احد وظیفه درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: طی 24 ساعت آتی جوی پایدار به همراه سکون نسبی هوا در غالب نقاط کشور و به‌ویژه کلانشهرها وجود دارد.

وی ادامه داد: تا صبح روز پنجشنبه نیز هوای شهرهای صنعتی و پر جمعیت همانند تهران، کرج، اراک و اصفهان غبار آلوده خواهد بود و کیفیت هوا همچنان پایین پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: کیفیت هوای شهرهای تبریز و ارومیه نیز تا پایان وقت امشب آلوده خواهد بود و رفته رفته وضعیت بهتری را شاهد خواهیم بود.

به گفته وظیفه، امروز فقط در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان و سواحل دریای عمان رشد ابر و رگبار پراکنده باران به همراه وزش باد موقتی پدید می‌آید.

وی ادامه داد: در اواخر وقت روز چهارشنبه و پنجشنبه شاهد گذر موج بارشی از مناطق شمال غرب کشور خواهیم بود که این موج باعث افزایش ابر و بارشهای پراکنده باران در برخی نقاط غربی و سپس دامنه‌هی البرز مرکزی و سواحل غربی خزر خواهد شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: با گذر این موج بارشی از کشور که دستاور آن باد موقتی و باران پراکنده است، انتظار داریم تا کاهش تدریجی انباشت آلاینده‌ها و غبار در شهرهای صنعتی و به‌ویژه تهران، کرج و اراک در روز پنجشنبه و جمعه انجام بگیرد.

وظیفه، شهرکرد با 11 درجه زیر صفر را سردترین و بندرعباس با 26 درجه بالای صفر را گرمترین نقطه کشور دانست و گفت: دمای هوای تهران نیز امروز در گرمترین لحظات به 15 درجه بالای صفر رسید.

منبع: تسنیم

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۰۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران تا شنبه میزبان سامانه بارشی است

وضعیت جوی استان تهران با فعالیت سامانه بارشی تا ظهر شنبه نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعات بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق و رخداد تگرگ در نقاط مستعد پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره کل هواشناسی استان، وضعیت جوی استان با فعالیت سامانه بارشی تا ظهر شنبه آسمان استان نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعات بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق و رخداد تگرگ در نقاط مستعد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین تا روز دوشنبه، به طور متناوب در سطح استان به‌ویژه در مناطق جنوب و غرب، افزایش سرعت باد و وزش باد شدید تا خیلی شدید و احتمال خیزش گردوخاک دور از انتظار نیست.

منبع: فارس

کد خبر 750101

دیگر خبرها

  • پیش‌ بینی ترافیک و زلزله با متاورس شهری
  • پیش‌بینی ترافیک و زلزله با متاورس شهری | شهر هوشمند چگونه شهری است؟
  • تهران تا شنبه میزبان سامانه بارشی است
  • آخرین وضعیت معابر پایتخت در روز پنجشنبه
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت
  • آخرین وضعیت راه‌های کشور پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت / جاده چالوس یک‌طرفه شد
  • هشدار هواشناسی: بارش شدید برف و باران در بیشتر مناطق کوهستانی/ از کوهنوردی بپرهیزید
  • بارش شدید برف و باران در بیشتر مناطق کوهستانی/ از کوهنوردی بپرهیزید