Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: یکی از اقدامات انجام شده در حوزه محرومیت‌زدایی "احداث، تعمیر یا مرمت مساجد" استان بوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، نخستین کارگاه آموزش توانمندسازی ارکان مساجد، اعضا و شوراهای مقاومت بسیج امروز با حضور امامان جمعه و جماعت، هیئت امنا، خادمین مساجد، فرماندهان و اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج سراسر استان در مجتمع شهید بروجردی سپاه بیت‌المقدس کردستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در این مراسم اظهار داشت: مسجد پایگاه عمومى مسلمانان و محل حضور قشرهاى گوناگون بوده و از این رو جایگاه مناسبى براى تعاون اجتماعى مسلمانان و مشارکت آنان در رفع نارسایى‌هاى اجتماعى است.

سردار محمد حسین رجبی با بیان اینکه امامان جمعه و جماعت در هر مسجدی عاملی مهم در پیشرفت مسجد به شمار می‌روند، افزود: اگر علما و روحانیون ما ویژگی‌های لازم در این زمینه را داشته باشند می‌توانند تأثیری شایسته در تحوّلات مثبت جامعه داشته باشند.

مساجد بسترى مناسب براى "پرورش، تربیت روحى و اجتماعى" انسان‌ها است

وی گفت: مساجد با ایجاد آشنایى و پیوند میان مؤمنان با نخبگان و صالحان جامعه، بسترى مناسب براى پرورش و تربیت روحى، اجتماعى فراهم مى‌کند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه مساجد نه تنها در ایجاد حرکت و جنبش در آگاه‌سازی مردم مسلمان ایران از ظلم و ستم رژیم شاهنشاهی نقش تأثیرگزار و عمیقی ایفاء کرد، تصریح کرد: این مسجد بود که هسته‌های اولیه مبارزات را برای بنیان‌گذاری یک انقلاب اسلامی با اعتقادی دینی شکل‌دهی و سازماندهی کرد.

باید از مساجد برای تعالیم انسان‌های انقلابی استفاده کرد

وی عنوان کرد: در حال حاضر مساجد ما مهم‌ترین، جدی‌ترین و اصلی‌ترین پایگاه بسیجی برای آحاد مردم است و باید از مساجد برای تعالیم انسان‌های انقلابی استفاده کرد.

سردار رجبی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اقدامات سپاه و بسیج کردستان در حوزه "محرومیت‌زدایی" افزود: یکی از اقدامات انجام شده "احداث، تعمیر یا مرمت مساجد" استان بوده است.

انتهای پیام/

R7848/P1377/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۰۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار اجاره مسکن با راه‌اندازی سامانه خودنویس انحصار زدایی می‌شود

حسین جنتی مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه، سامانه خودنویس از بهمن ماه سال گذشته راه‌اندازی شد گفت: این سامانه نقش بسیار موثری در بهبود وضعیت بازار اجاره مسکن داشته است.

او اظهار کرد: اجرای این طرح توانسته است بازار اجاره را به سمت ثبات و بهبود هدایت کند، به طوری که ورود متقاضیان به این بازار توانسته است، وضعیت را آرام کند.

وی با بیان اینکه با استفاده از سامانه خودنویس متقاضیان تا حدودی توانسته اند به بازار اجاره وارد پیدا کنند گفت : به این صورت افراد بدون واسطه می توانند اقدام به انعقاد قرارداد کنند. این اقدام  به نوعی  استفاده از مشارکت مردمی محسوب می شود‌.

او تاکید کرد: با راه اندازی سامانه  خودنویس ما شاهد انحصار زدایی از بازار اجاره نویسی و کاهش  سوداگری در این بازار هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • واکنش سخنگوی شهرداری به ادعای قطع درختان برای ساخت مسجد
  • فعالیت جهادگران در ایام نوروز همانند دفاع مقدس است
  • توسعه فرهنگ کتابخوانی در احداث پارک‌های سنندج مورد توجه قرار گیرد
  • بازار اجاره مسکن با راه‌اندازی سامانه خودنویس انحصار زدایی می‌شود
  • رای انضباطی دیدار تیم‌های فوتبال فرا ایساتیس فارس و کانی کردستان
  • محرومیت زدایی اقدام اولویت دار سپاه روح‌الله استان مرکزی است
  • طرح ساخت مسجد در پارک قیطریه تایید شد
  • تشریح برنامه‌های سال ۱۴۰۳ شهرداری گرگان در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در گلستان
  • سردار تنگسیری: تامین آب پایدار قشم در اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه است
  • تنگسیری: تامین آب پایدار قشم در اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه است