Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: به زودی 10 خانه جوان شهرستانهای استان با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح می شود.

به گزارش ایرنا افشین حیدری روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در اهواز اظهار کرد: افتتاح سالن رزمی و وزنه برداری شهرستان مسجدسلیمان، افتتاح استخر شهرستان گتوند، بازدید از مجموعه ورزشی شهید مجدیان دزفول، افتتاح زورخانه و استخر شهدای اندیمشک، جاده سلامت کوی لور و کوی نیرو اندیمشک از مهمترین برنامه های سفر وزیر ورزش و جوانان به خوزستان می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان افزود: با توجه به اهمیت موضوع حضور جوانان در مباحث مختلف جامعه تلاش کردیم بخشی از خانه های جوان شهرستان ها را در این سفر افتتاح کنیم و امیدواریم ظرف سه سال آینده تمام شهرستان های استان یک خانه جوان داشته باشند.
وی به افتتاح مجموعه بزرگ ورزشی روباز 4 آذر اندیمشک در سفر وزیر ورزش و جوانان به استان اشاره کرد و گفت: انعقاد تفاهم نامه بین وزارت ورزش و جوانان و استانداری خوزستان برای توسعه ورزش استان و تکمیل نواقص سالن چهار هزار و 500 نفری اهواز پس از 12 سال از جمله اقداماتی است که در سفر وزیر انجام می شود.
حیدری عنوان کرد: تا پایان سال 96، پنج استخر جدید در شهرستان های گتوند، اندیمشک، ماهشهر و اهواز به سرانه فضاهای ورزش آبی استان اضافه خواهد شد همچنین خوابگاه ورزشی بندرامام خمینی به بهره برداری می رسد، تمام تلاش ما بر این است که توسعه زیرساخت های ورزش استان با هدف گذاری از پیش تعیین شده،ظرف سه سال آینده سرعت خوبی پیدا کند.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که در ورزش نمی توان به صورت جزیره ای عمل کرد و باید از ظرفیت تمام دستگاه های اجرایی استفاده کرد، افزود: بنا داریم به زودی انجمن خیرین ورزش استان را راه اندازی کنیم چرا که حضور این قشر از جامعه می تواند کمک بسیار مفیدی به تکمیل زیرساخت های ورزشی استان کند.
وی در پایان به راه اندازی پیست اسب سواری در استان اشاره کرد و گفت: مشاور این طرح فرانسوی است و زمین لازم برای اجرای این مجموعه اسب سواری به وسعت 40 هکتار مهیا شده است. با توجه به مشارکت دانشگاه شهید چمران اهواز در میزبانی جام جهانی کشتی فرنگی 2018، بهسازی اماکن ورزشی این دانشگاه از دیگر اولویت های کاری ماست.
9879/6002
خبرنگار: محمد شاکری**انتشار: کبری آقازری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۰۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از روسای هیات‌های ورزشی سپیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، در این مراسم که با حضور حجت السلام افروغی امام جمعه سپیدان برگزار شد، ابتدا چند تن از روسای هیات‌های ورزشی شهرستان به بیان خواسته و مشکلات ورزشی در هیات‌ها پرداختند.

صفری رئیس اداره ورزش و جوانان سپیدان با بیان این که تمامی مقام‌های قهرمانی را مدیون زحمات روسای هیات‌های ورزشی هستیم، اظهارداشت: با توجه به توانمندی‌هایی که در سپیدان وجود دارد در بحث ورزش همگانی و ورزش قهرمانی اگر به همدلی برسیم آینده مثبتی پیشروی شهرستان است.

حجت الاسلام افروغی امام جمعه سپیدان هم با بیان این که در هر جامعه‌ای ورزش می تواند تمامی آیتم‌های سلامتی یک جامعه را تأمین کند، گفت: با توجه به کارنامه سپیدان در سال‌های گذشته به این نتیجه میرسیم که شهرستانمان در بحث ورزش قهرمانی استان و کشور توانمد ودارای استعداد است.

امام جمعه سپیدان گفت: تمامی مسئولان سپیدان باید تلاش کنند که ورزش شهرستان و قهرمانان آن به آینده‌ای روشن تر و پر افتخار‌تر دست یابند.

در پایان از تمامی روسای هیات‌های ورزشی شهرستان با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

در شهرستان سپیدان ۲۳ هیات ورزشی مشغول به فعالیت هستند.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی ۹ خانه ورزش روستایی در استان اردبیل
  • پیگیری توسعه همه جانبه دستگاه ورزش و جوانان مازندران
  • گشایش سالن ورزشی شهدای روستای انارمرز جویبار
  • آیین افتتاح سالن ورزشی شهدا روستای انارمرز شهرستان جویبار
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • تجلیل از روسای هیات‌های ورزشی سپیدان
  • فضای ورزشی در شهرستان بیرجند توسعه یابد
  • مطالبه اعتبارات ملی برای خوزستان/ اشتغال، اولویت اول جوانان
  • نگاه به هیات‌های ورزشی و سمن ها برابر خواهد بود / تاکید بر حضور سمن ها در شوراهای تخصصی