Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزار ی برنا، ،‌مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس در مراسم اختتامیه پایتختی جوانان جهان اسلام فرصت پایتختی را برای شیراز، فرصتی مغتنم خواند و گفت: در این دوره یک‌ساله، با برگزاری برنامه‌های مصوب، این شهر به عنوان محور و منادی صلح و برادری مطرح شد؛ همانگونه که شیراز در تاریخ به عنوان شهر فرهنگ، علم، اندیشه و تفکر شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدعلی کامیاب پیام پایتختی شیراز را پیامی از جنس خلاقیت و اندیشه خواند و افزود: تجربه یک سال اخیر نشان داد آنچه می‌توان به عنوان یکی از بزرگترین سرمایه‌های جهان اسلام نام برد، وجود جوانان خلاق و متعهد در این شهر است.

این مقام مسئول با بیان اینکه برنامه‌های بزرگی نظیر جشنواره عکس شیراز امروز، همایش در پرتو ملاصدرا، نشست قرآنی جوانان جهان اسلام جشنواره موسیقی ملل، جشنواره فیلم کوتاه جوانان جهان اسلام و جشنواره هنر‌های زیبای جوانان جهان اسلام در سال ۲۰۱۷ برگزار شد، خاطرنشان کرد:کسب این عنوان زمینه معرفی بیش از پیش شیراز تاریخی با میراث بی‌نظیرش را در سراسر جهان فراهم آورد و دستاوردی گرانبها برای این شهر بود.

کامیاب با اشاره به اینکه این میزبانی، صلح‌طلبی و میهمان‌نوازی مردم شیراز را به نمایش گذاشت، عنوان داشت: حضور جوانان جهان اسلام در شیراز نام سلمان فارسی صحابه پیامبر را در خاطر این جوانان زنده کرد تا یادآور این حقیقت باشد تا علیرغم نژاد و تفاوت‌های گوناگون، برادری و برابری مطرح شود.

وی همچنین به انعکاس اخبار مربوط به این میزبانی، از بیش از ۵۰ شبکه داخلی و بین‌المللی یاد کرد و گفت: مراسم این پایتختی توسط خبرگزاری‌های معتبر در سرزمین های اسلامی نشان از اهمیت این شهر تاریخی در جهان اسلام دارد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس اعلام کرد: نشان پایتختی جوانان جهان اسلام از شیراز به قدس می‌رود تا نام شیراز در تاریخ اسلام بدرخشد.

وی همچنین ضمن تشکر از سازمان همکاری کشور‌های اسلامی و سفیر الشاد اسکندروف به دلیل اعتماد به شهر شیراز، دبیرخانه پایتخت جوانان جهان اسلام در شیراز را آماده انتقال تجربیات خود به مسئولان شهر قدس اعلام داشت.

سازمان همکاری کشورهای اسلامی شیراز را به عنوان پایتخت جوانان 58 کشور اسلامی در 2017 برگزید. شیراز دومین پایتخت جوانان جهان اسلام است؛ پیش از آن، استانبول ترکیه طی دو دوره این عنوان را به خود اختصاص داده بود.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۰۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت بزرگ سپاه اسلام امیدی در دل مستضعفان جهان ایجاد کرد

ایسنا/لرستان نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حرکت بزرگ سپاه اسلام امیدی در دل مستضعفان جهان ایجاد کرد.

هاشم نیازی خرم‌آبادی امروز ۲۷ فروردین‌ماه بیانیه‌ای در جهت حملۀ موشکی و پهبادی سپاه به رژیم اشغالگر قدس صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: بَلْ نَقْذِفُ بِالْحَقِّ عَلَی الْبَاطِلِ فَیَدْمَغُهُ فَإِذَا هُوَ زَاهِقٌ وَلَکُمُ الْوَیْلُ مِمَّا تَصِفُونَ ﴿انبیا/۱۸﴾بلکه ما حق را بر سر باطل می‌کوبیم تا آنرا هلاک سازد و به این ترتیب باطل محو و نابود می‌شود، اما وای بر شما از توصیفی که می‌کنید.

امروز قدرت یداللهی سپاه اسلام، خود را نشان داد و دشمن صهیونیستی و ظالم و کودک کش را در هم کوبید.

درود بر رزمندگان و پاسداران دلاور ایران اسلامی.

سلام خدا بر کسانی باد که برای این مرز و بوم عزت‌آفرینی کردند و هیمنه پوشالی دشمن را در هم کوبیدند.

اینجانب لازم می‌دانم ضمن تبریک به رهبر حکیم و مقتدر و امت حزب‌الله و همیشه در صحنه ایران و بخصوص هم استانی‌های عزیز و گرانقدر، مراتب قدردانی و تشکر خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام بدارم.

بی‌شک این حرکت بزرگ امیدی در دل مستضعفان جهان خصوصاً مردم ستمدیده فلسطین و غزه ایجاد کرده.

ما همیشه حامی مظلوم خواهیم ماند تا زمانی که حکومت ظالمان توسط منجی عالم بشریت حضرت حجت بن الحسن عجل الله‌ تعالی فرجه الشریف، برچیده شود و جهان پر از عدل و داد شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سردار جوانی: اکنون باور اینکه زوال رژیم صهیونیستی فرا رسیده، شکل گرفته است
  • سردار جوانی: اکنون باور اینکه رژیم صهیونیستی در حال زوال است، شکل گرفته است
  • اتمام حجت یک مقام ارشد سپاه با اسرائیل
  • «وعده صادق» بازگشت اقتدار به جهان اسلام
  • تمامی مسلمانان جهان باید همانند ایران جانانه در مقابل استکبار بایستند
  • جهان اسلام از تحقق وعده صادق مسرور است
  • حرکت بزرگ سپاه اسلام امیدی در دل مستضعفان جهان ایجاد کرد
  • وعده صادق بازگشت اقتدار به جهان اسلام
  • عملیات «وعده صادق»؛ عامل امیدآفرینی در جهان اسلام
  • حمله ایران به اسرائیل بازتاب عزت، کرامت و صلابت اسلامی است