Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

نفت آبادان با انجام یک بازی حسابگرانه در ضربات پنالتی پرسپولیس را شکست داد و به نیمه نهایی جام حذفی صعود کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کلیپی از خلاصه بازی تیم های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در بازی های جام حذفی ۲۸ آذر ۹۶ که این بازی پس از تساوی ۱-۱ در وقت های قانونی، به پنالتی کشیده شد و در نهایت با برتری ۵-۴ صنعت نفت آبادان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار پربرخورد و جنجالی ابتدا پرسپولـیس توسط فرشاد احمدزاده(۲۶) اما نفت آبادان با گل علی عبدالله زاده بازی را به تساوی کشاند و با کنترل بازی تا پایان وقت اضافه کار را به ضربات پنالتی برد و موفق به پیروزی در این بازی شد. برای پرسپولیس منشا، علیپور و نعمتی پنالتی ها را از دست دادند و در آبادان حسین بغلانی و نیک نفس ضربه های خود را هدر دادند. اما پنالتی های پریرا، ریکانی، ابراهیم زاده و مگنو باتیستا به گل تبدیل شد تا نفت به پیروزی برسد. در پرسپولـیس بشار رسن، حسین ماهینی و ربیع خواه پنالتی های خود را گل کردند اما این تلاش برای صعود به نیمه نهایی کافی نبود.

شرح گل:

پرسپولیـس ۱ نفت آبادان ۰: ( دقیقه ۲۶، فرشاد احمدزاده): ارسال از سمت چپ با پرواز بلند فرشاد احمدزاده و ضربه سر این بازیکن گل اول پرسپولیس را رقم زد.

پرسپولیـس ۱ نفت آبادان ۱: ( دقیقه ۴۶، علی عبدالله زاده): روی ارسال کرنر توسط کرار این عبدالله زاده بود که توانست در میان بهت بیرانوند دروازه این تیم را با ضربه سر باز کند.

پارس فوتبال شما را به تماشای این کلیپ دوعت می کند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۰۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور دیدار حساس پرسپولیس در جام حذفی

 داور بازی آلومینیوم اراک - پرسپولیس در جام حذفی اعلام شد. 

به گزارش تابناک ورزشی واعلام کمیته داوران، امیر عرب‌براقی به عنوان داور بازی آلومینیوم اراک - پرسپولیس در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی انتخاب شد.

عرب‌براقی امسال ۲ بازی پرسپولیس در لیگ برتر را سوت زده که این تیم مقابل تراکتور به برتری یک بر صفر رسید و در دیدار با استقلال خوزستان ۲-۲ متوقف شد.

این بازی روز جمعه هفتم اردیبهشت از ساعت 18:15در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار خواهد شد. 

 

 

دیگر خبرها

  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • آشوبی: پرسپولیس شرایط خیلی خوبی دارد
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم
  • داور دیدار حساس پرسپولیس در جام حذفی
  • خلاصه‌بازی لاتزیو و یوونتوس + فیلم
  • میلیک فرشته نجات بانوی پیر / یوونتوس فینالیست شد +فیلم خلاصه بازی
  • نفس مبارزه، شكوه در شكست و ذلت در پیروزی
  • آمار خوب سپاهان در ۳ بازی اخیر