Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-16@20:01:17 GMT

خشم برانکو پس از گلی که پرسپولیس خورد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۵۰۵۹۱

به گزارش پارس نیوز،

پرسپولیس در شرایطی نیمه دوم را آغاز کرد که یک گل از حریف پیش بود اما شاگردان کمالوند، در اولین دقیقه از نیمه دوم به کرنر رسیدند و این کرنر را با ضربه سر عبدالله زاده تبدیل به گل کردند.

پروفسورِ پرسپولیسی ها که تیمش را در آستانه رسیدن به نیمه نهایی می‌دید، غافلگیر از گل و خشمگین از عملکرد ارکان دفاعی به نظر می‌رسید و دستورات تاکتیکی را به شکلی عجیب به بازیکنان منتقل می‌کرد و از غفلت آن ها عصبانی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال دقایقی پس از این گل، برانکو از تصمیمات داور نیز ناراضی بود و به شدت به داور چهارم اعتراض می‌کرد. او معتقد بود کارت های پیاپی به بازیکنان تیمش ناعادلانه و غیرصحیح است و همچنین، خطای بازیکنان صنعت نفت نیز دیده نمی‌شود.

باید دید در ادامه بازی چه خواهد شد اما مسئله مشخص این است که رسیدن به نیمه نهایی جام حذفی برای پرسپولیس و برانکو بسیار مهم است و این موضوع را میتوان از واکنش های سرمربی تیم فهمید.

 

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۰۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست لاپورتا از هواداران: ورزشگاه را زودپز کنید!

به گزارش "ورزش سه"، خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، لحظاتی قبل از شروع بازی بارسا و پی اس جی، دیدار برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بار دیگر خوش‌بینی خود را به حضور بارسا در نیمه‌نهایی این رقابت‌ها نشان داد.

او در گفت‌وگو با رسانه باشگاه بارسا گفت: «درست است که بازی بسیار مهمی است، اما من اصلاً استرس ندارم و نگران نیستم. به بازیکنانمان اعتماد دارم، آن‌ها بهترین بازیکنان ممکن هستند؛ بسیار با‌انگیزه هستند و همچنین به توانایی خود ایمان دارند.

همان‌طورکه به من گفته‌اند، آن‌ها تمام تلاش خود را انجام می‌دهند و استعداد و توانایی‌هایشان را برای صعود به نیمه‌نهایی نشان خواهند داد. هواداران نگران نباشند، بازیکنان اولین کسانی هستند که می‌خواهند تیم به موفقیت برسد.

هواداران هم نقش زیادی در این بازی دارند. آن‌ها بازیکن دوازدهم تیم هستند. خطاب به هواداران می‌گویم، بیایید با تبدیل المپیک به زودپز به تیم برای پیروزی کمک کنیم.»

دیگر خبرها

  • درخواست لاپورتا از هواداران: ورزشگاه را زودپز کنید!
  • اشتباه داور علیه استقلال چه ربطی به پرسپولیس دارد؟
  • بازیکنان پرسپولیس پیگیر مطالبات 
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • بازیکنان پرسپولیس پیگیر مطالبات
  • آشوبی: به چند دلیل شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است
  • پرسپولیس - سپاهان، تراکتور - استقلال با VAR
  • خطر بزرگ برای پرسپولیس |‌ رمزگشایی از ضعف تیم اوسمار
  • برنده بزرگ خطای هفته قبل داور علیه پرسپولیس؛ اشتباه کن، پول دربیاور!
  • امید و عیسی و یک دونده| عاملان برد پرسپولیس، به جز داور!