Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-26@04:52:17 GMT

کشف دو محموله طیور غیر مجاز در سرخه

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۵۰۵۹۶

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مجتبی لشکری رئیس اداره دامپزشکی شهرستان سرخه گفت : با راه اندازی گشت کنترل و قرنطینه دامپزشکی در پلیس راه سرخه ، یک دستگاه خودروی حامل دو هزار و 940 قطعه مرغ گوشتی به وزن پنج هزار و 900  کیلوگرم که  گواهی حمل بهداشتی_قرنطینه ای نداشت توقیف و طیور آن کشتار شد.

لشکری افزود: این گشت همچنین یک دستگاه خودروی حامل کود مرغی بدون مجوز به وزن دو هزار و 300 کیلوگرم را توقیف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لشکری گفت: با توجه به اهمیت اقدامات قرنطینه ای در جلوگیری از انتشار و کنترل بیماری های مشترک نظیر آنفلوانزای پرندگان ، اداره دامپزشکی تشدید برخورد با توزیع غیر مجاز فراورده های خام دامی را در دستور کار خود قرار داده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۰۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید شیردل کامه وجود رب فله در سه تریلی را به کارشناسان غذا و دارو، گزارش دادند.

 

دکتر شیما نصراله‌ الحسینی افزود: کارشناسان با حضور در محل ایستگاه بازرسی، غیر مجاز و غیر بهداشتی بودن محمولهِ ۵۰ تُنی رب را تایید کردند.

 

وی با بیان اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده ۴۰ میلیارد ریال است، ادامه داد: سه دستگاه تریلی توقیف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرای عمومی و انقلاب تربت حیدریه معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • فواصل بهداشتی دامپزشکی مانعی برای مجوز‌های دامداری و پرورش طیور
  • کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه
  • تبدیل به ضایعات بیش از ۳ هزار کیلوگرم گوشت مرغ در بیرجند
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • ۴ هزار و ۸۰۰ مجوز دامداری و پرورش طیور رد شد
  • تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه
  • کلنگ زنی احداث پست قرنطینه دامپزشکی در خانمیرزا
  • آغاز ساخت پست قرنطینه دامپزشکی در شهرستان خانمیرزا
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • رصد ۳۰ نمونه از محصولات کارخانجات خوراک دام و طیور در کرمان