Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-28@11:09:08 GMT

دوقدم مانده که پاییز به یغما برود

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۵۰۷۴۸

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۰۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار مین در قصرشیرین باعث فوت یکی از عشایر منطقه شد

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قصرشیرین  با اشاره به جزئیات این انفجار گفت: در این حادثه که بعد از ظهر امروز رخ داد یکی از عشایر منطقه ی خان لیلی از توابع بخش مرکزی این شهرستان در حین چرای احشام با مین به جا مانده از جنگ تحمیلی برخورد کرد و بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان باخت.

مراد باباخانی افزود: از ابتدای امسال تاکنون این نخستین مورد انفجار مین به جا مانده از دوران جنگ تحمیلی است که منجر به فوت می شود.

با گذشت سال ها از پایان جنگ تحمیلی، مرزنشینان مناطق غربی استان کرمانشاه همانند ساکنان سایر مناطق مرزی همچنان قربانی مین های خاموش و انفجار مهمات عمل نکرده هستند.

جشن پاکسازی ۷۰۰ هزار هکتار از زمین های آلوده به مین استان کرمانشاه بهمن ماه سال ۹۱ با حضور مسوولان برگزار شد اما با این وجود از آن زمان تاکنون چند مورد برخورد خودرو یا انسان با مین های باقی مانده از زمان جنگ تحمیلی در نواحی مرزی این استان مشاهده شده است.

با وجود تلاش بی وقفه نیروهای پاکسازی میدان های مین، تاکنون تعدادی از مردم مناطق مرزی استان کرمانشاه به ویژه مرزداران، عشایر و نیروهای پاکسازی زمین های آلوده به مین در شهرستان قصرشیرین در اثر برخورد و یا انفجار مین و مهمات به جا مانده از دوران جنگ تحمیلی شهید، جانباز، مجروح و معلول شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • فوت یکی از عشایر در پی انفجار مین در قصرشیرین
  • انفجار مین در قصرشیرین باعث فوت یکی از عشایر منطقه شد
  • پتانسیل تولید ۲ میلیون تن ماهی در قفس وجود دارد
  • زنجان، شهری به یادگار مانده از دل تاریخ
  • پرمخاطب‌ترین مجموعه‌های پاییز ۱۴۰۲
  • کسی آخرین دستاورد کمالوند در مربیگری را به یاد ندارد/ باشگاه روی پله اول مانده!
  • انگلیس، چین را به حملات سایبری متهم کرد
  • کاخ سلیمانیه ، کاخی باقی مانده از اوایل قاجار
  • ظرفیت مغفول مانده سنگ‌های تزئینی در کشور