Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@06:32:26 GMT

مربی پرسپولیس و طاها شریعتی از سوی AFC جریمه شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۵۰۷۸۲

مربی پرسپولیس و طاها شریعتی از سوی AFC جریمه شدند

دستیار برانکو و مدافع تیم زیر ۱۹ سال ایران از سوی کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا جریمه شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، امشب (سه‌شنبه) تازه‌ترین آرای انضباطی را منتشر کرد که بر این اساس ایگور پانادیچ، دستیار برانکو به دلیل اعتراض به تصمیم داور در دیدار تیم‌های پرسپولیس و الهلال عربستان در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا، 1000 دلار جریمه نقدی و با یک جلسه محرومیت از همراهی سرخپوشان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا روبه‌رو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
همچنین AFC، طاها شریعتی، مدافع تیم زیر 19 سال ایران را به دلیل رفتار خشونت‌آمیز در بازی مقابل فلسطین در رقابت‌های قهرمانی زیر 19 سال آسیا، با دو جلسه محرومیت و 350 دلار جزای نقدی، جریمه کرد. مدافع سایپا در بازی فلسطین با کارت قرمز داور جریمه شد و محرومیت وی در واقع یک جلسه محرومیت اتوماتیک بابت دریافت کارت قرمز و محرومیت دیگر بابت حرکت خشن وی است.

 

انتهای پیام/

R1015161/P1010110/S3,27/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۰۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس این هفته در دیداری حساس باید برابر سپاهان قرار گیرد و امیدوار است با برتری در این بازی سرنوشت‌ساز، ضمن جبران شکست بازی رفت، شرایط را در جدول نیز به سود خود تغییر دهد.

یکی از شایعات شکل گرفته پیش از این بازی اما مربوط به محرومیت رامین رضاییان بود. بعد از دریافت کارت زرد در بازی مقابل ملوان، شایعات زیادی درباره محرومیت مدافع راست سپاهان شکل گرفت. هرچند این بازیکن بعد از این بازی شخصا به تکذیب آن پرداخت و مدعی شده محروم نیست.

با این حال باشگاه پرسپولیس نیز برای آگاهی از شرایط این بازیکن و احتمال محرومیت یا حضورش در این بازی، از سازمان لیگ استعلام گرفت که در نهایت مشخص شد او سه کارته است و مشکلی برای همراهی سپاهان در جدال با پرسپولیس نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!
  • عنایتی از جایی که فکرش را نمی‌کرد زخم خورد!
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد
  • دلجویی ستاره اینتر از مدافع میلان: اشتباه کردم
  • پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت
  • محرومیت سنگین در انتظار ستاره اینتر
  • توهین دومفریز به تئو هرناندز؛ مدافع اینتر جریمه نقدی می‌شود
  • احتمال جریمه شدن دومفریس به خاطر تمسخر مدافع میلان
  • قاچاقچی سوخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جریمه شد