Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@15:30:22 GMT

تکذیب لغو پروازهای امارات به ایران

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۵۰۷۹۸

تکذیب لغو پروازهای امارات به ایران

یک منبع آگاه درباره انتشار خبر توقف پروازهای الاتحاد امارات به تهران در برخی منابع خبری خارجی گفت: موضوع قطع پروازهای دو کشور به هیچ وجه صحت ندارد بلکه قرار است سهم پروازهای شرکت‌های امارات به ایران کاهش یابد.

خبرگزاری مهر: یک منبع آگاه با تکذیب خبر توقف پروازهای امارات به ایران گفت: قرار است با تصمیم سازمان هواپیمایی کشوری سهم پروازهای شرکت‌های هواپیمایی اماراتی به ایران کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک منبع آگاه درباره انتشار خبر توقف پروازهای الاتحاد امارات به تهران در برخی منابع خبری خارجی گفت: موضوع قطع پروازهای دو کشور به هیچ وجه صحت ندارد بلکه قرار است سهم پروازهای شرکت‌های امارات به ایران کاهش یابد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر سهم پروازهای ایرلاین‌های اماراتی در مسیرهای پروازی دو کشور بیش از سهم پرواز ایرلاین‌های داخلی است افزود: برای اینکه میزان پرواز شرکت‌های هواپیمایی دو کشور به یک نقطه تعادل برسد، قرار است با تصمیم سازمان هواپیمایی کشورمان، تعداد مجوزهای شرکت های اماراتی با هدف حمایت اقتصادی از ایرلاین‌های داخلی کاهش یابد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه کاهش پرواز شرکت های اماراتی به ایران ناشی از تصمیم گیری مقامات اماراتی نیست، گفت: در خصوص کاهش پرواز شرکت هواپیمایی الاتحاد امارات نیز با همین هدف قرار است از تاریخ پنجم دی ماه پروازهای این شرکت به ۲ پرواز در هفته کاهش یابد.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۰۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل زیبای "مهدی قایدی" در لیگ امارات (فیلم)



منبع:تابناک

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سوپر گل زیبای قائدی در لیگ امارات (فیلم) گل زیبای مهدی قائدی مقابل الجزیره (فیلم) علت بازی نکردن مهدی قائدی مقابل قطر از زبان قلعه نویی (فیلم)

دیگر خبرها

  • استقبال وزارت صنعت امارات از توسعه همکاری‌ فناوری با ایران
  • بارش وحشتناک تگرگ در امارات (فیلم)
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • گل زیبای "مهدی قایدی" در لیگ امارات (فیلم)
  • قیمت درهم امارات امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فیلم| قایدی بهترین گلزن تاریخ ایران در لیگ امارات
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول