Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبر گزاری بسیج؛ سرگرد محمدنیا فرمانده سپاه شهرستان جاجرم گفت: به همت بسیج جامعه پزشکی سپاه ناحیه جاجرم و همکاری و پشتیبانی سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت جوادالائمه تعداد بیست نفر در قالب دو اکیپ در شهر شوقان و روستای ناویا برای ارائه خدمات پزشکی ویزیت و داروی رایگان اعزام شدند.

وی با بیان اینکه هفته گذشته نیز همین اکیپ در شهر شوقان مستقر بودند گفت:  به دنبال این هستیم که در بخش مرکزی  جاجرم و سنخواست نیز این گروه پزشکی را اعزام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدنیا خدمت‌رسانی به اقشار محروم جامعه در راستای محرومیت‌زدایی در حوزه سلامت و بهداشت را از اهداف اصلی برنامه‌های پیش‌رو سپاه شهرستان جاجرم عنوان کرد و اظهار داشت: ویزیت رایگان در مناطق محروم از ابتکارهای بسیج جامعه پزشکی بوده و در این طرح پزشکان و کارشناسان بهداشت و درمان خدمت رایگان به مردم ارائه می‌دهند .

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۰۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

 مهدی زنگنه معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: این خدمات در زمینه‌های پزشکی، دندانپزشکی، مراقبت‌های مادران باردار و پس از زایمان، واکسیناسیون کودکان و مراقبت بیماری‌ها به مردم و مسافران نوروزی بوده است.

وی ادامه داد: تمامی پزشکان و کارکنان حوزه بهداشت با تمام قدرت پای کار هستند و در راستای ارتقاء سلامت جامعه گام بر می‌دارند که رضایتمندی مردم و مسافرین نوروزی را به همراه داشته است.

دکتر زنگنه گفت: حفظ و ارتقاء شاخص‌های حوزه سلامت عمومی با همکاری تمامی سازمان‌های مردم مرتبط است، امیدواریم با مشارکت هم استانی‌های عزیز و مسافران نوروزی در زمینه رعایت نکات بهداشتی، شاهد حفظ سلامت عمومی جامعه در این ایام باشیم.

وی ادامه داد: شهروندان گرامی میتوانند مراتب شکایات یا پیشنهاد‌های خود در خصوص رعایت موارد بهداشتی در اماکن عمومی را از طریق سامانه ۱۹۰ به اطلاع کارشناسان ما برسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر اسبق به خودکشی دکتر پرستو بخشی: سکوت وزارت بهداشت مایه‌ شرمساری است
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • بسیج سازندگی در شهرستان‌های تازه تاسیس منشا خدمت ویژه باشد
  • امریه «سرباز روستایی» در اردبیل از ۱۵ تا ۲۴ فروردین ماه ثبت‌نام می‌شود
  • خدمت رسانی ۵۳۰ گروه جهادی در مناطق محروم گلستان
  • اعزام ۶۳ اکیپ گشت نوروزی برای حفاظت از اراضی کشاورزی قزوین
  • ۵۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در قم فعال است
  • ثبت نام امریه "سرباز روستایی" در اردبیل از ۱۵ فروردین ماه
  • اعزام ۲ اکیپ عملیات امدادرسانی سیل و آتش نشانی اصفهان به اهواز