Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، بیژن زنگنه گفت: ابهاماتی درباره سخنان رئیس جمهور در زمینه نحوه افزایش قیمت بنزین و گازوئیل مطرح شد، در واقع نظر رئیس جمهور این است که مجموع قیمت این دو فرآورده از نصف قیمت جهانی آنها بعد از افزایش بیشتر نخواهد شد.

وی افزود: اگر قیمت بنزین یک هزار تومان و گازوئیل 300 تومان محاسبه کنیم، قیمت جهانی این دو فرآورده اکنون بالای 4 هزار تومان است و منظور این بود که قیمت مجموع بنزین و گازوئیل در هر شرایطی و با هر افزایشی بیشتر از 2 هزار تومان نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر نفت ادامه داد: درباره پیشنهاد وزارت نفت برای قیمت بنزین و گازوئیل در لایحه بودجه سال 97 هم ما پیشنهاد قیمت نمی دهیم و دولت هر زمانی که تصمیم به اضافه کردن قیمت گرفت اعلام می شود و هنوز این موضوع در مرحله ای نیست که بتوان قیمتی را برای اطلاع مردم اعلام کنیم.

وی تصریح کرد: درخصوص مطرح شدن قیمت های هزار و 500 و 400 تومان برای بنزین و گازوئیل در خبرگزاری ها نیز این قیمت ها را من هم شنیده ام اما تا زمانی که دولت اعلام نکرده همه چیز را باید شایعه دانست.

وی اظهار داشت: درباره میزان افزایش قیمت بنزین و گازوئیل بی اطلاعم و آقای رئیس جمهور سقف افزایش را اعلام کرده است، البته ما گزینه های مختلفی را مطرح کردیم و هر نوعی که تصمیم گیری شود آماده اجرا هستیم.

به گزارش فارس، پیش از این پایگاه اطلاع‌رسانی دولت درباره پیشنهاد بنزین ۱۵۰۰ و گازوئیل ۴۰۰ تومانی در بودجه ۹۷ خبر داده بود.

بر این اساس، این اولین بار است که مجموع دو قیمت حامل انرژی که تقریبا هیچ اثر جایگزینی با هم ندارند اعلام شده و درباره مجموع قیمت دو حامل در دولت تصمیم‌گیری می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۱۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل بیش از ۳۹۲ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا

به گزارش خبرنگار مهر در میان استان‌ها رتبه‌های برتر تبدیل مجوزهای صنفی کاغذی به شناسه یکتا همچنان متعلق به لرستان، گیلان، همدان و خراسان جنوبی است.

در استان لرستان از مجموع ۶۶ هزار و ۵۲۵ پروانه کسب بیش از ۲۰ هزار و ۷۰۰ پروانه، در استان گیلان از ۱۲۰ هزار و ۹۹۲ پروانه کسب بیش از ۲۹ هزار پروانه، در استان همدان از مجموع ۶۹ هزار و ۹۰۶ پروانه کسب بیش از ۱۲ هزار و ۸۰۰ پروانه و در خراسان جنوبی از مجموع ۳۳ هزار و ۱۲۶ پروانه کسب بیش از ۵ هزار و ۹۵۰ پروانه کسب به شناسه یکتا تبدیل شده است.

گفتنی است؛ در استان‌های مذکور به ترتیب ۳۱.۱ درصد، ۲۴ درصد، ۱۸.۳ درصد و ۱۸ درصد از کل پروانه‌های کسب کاغذی به شناسه یکتا تبدیل شده است.

براساس این گزارش، گلستان در رتبه ۳۱ تبدیل مجوزهای صنفی کاغذی به شناسه یکتا قرار دارد. تا روز مورد گزارش از مجموع ۷۴ هزار و ۴۰۵ پروانه کسب معتبر در این استان فقط چهار هزار و ۲۷ مجوز صنفی کاغذی به شناسه یکتا تبدیل شده است.

لازم به ذکر است؛ از ۲۵ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ مجوزهای کاغذی بی اعتبار هستند و سامانه‌های دولتی و بانکی به فعالان اقتصادی فاقد مجوز الکترونیک (شناسه یکتا) خدمت نمی‌دهند.آن دسته از فعالان اقتصادی که هنوز شناسه یکتا ندارند یعنی نام شأن در qr.mojavez.ir نیست می‌توانند با گوشی همراه خود و ورود فقط ۳ کد (شماره سریال کارت ملی، شناسه/کد صنفی و کد پستی محل کسب) در درگاه ملی مجوزها (mojavez.ir)، به سرعت، رایگان و غیرحضوری مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند.

کد خبر 6084342 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • عرضه ۴۲۶.۸ میلیون دلار حواله ارزی در سامانه نیما
  • افزایش تعداد جایگاه پمپ بنزین در کهیگلویه و بویراحمد
  • ◄ بازار چای بحرانی و کار قاچاقچیان چای سکه می شود!
  • تحریم‌های جدید اروپا تأثیری بر تجارت خارجی ایران نخواهد داشت/ افزایش قیمت کالاهای اساسی گران‌فروشی است
  • هشدار جدی سعید حجاریان درباره تداوم فعالیت گشت ارشاد و احتمال افزایش قیمت بنزین
  • افزایش ۲۰۳۶ مگاواتی ظرفیت تولید برق در سال ۱۴۰۲
  • حق نداریم بنزین را به قیمت جهانی اما خودروهای ۲ دهه عقب‌تر به مردم بدهیم
  • تبدیل بیش از ۳۹۲ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا
  • شروط بنیاد مسکن مانع تخصیص «قیر رایگان» به روستاها می‌شود
  • احیای برجام در میانه بحران؟